План роботи методичного об`єднання
вчителів початкових класів
на 2023-2024 навчальний рік
Голова МО
Лупак Вікторія Богданівна
Вересень
І засідання
Тема. Освіта України в умовах дії правового режиму воєнного стану
Освіта породжує довіру. Довіра породжує надію. Надія породжує мир.
№ | ЗМІСТ | Відповідальний |
1. | Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній 2022-20223навчальний рік. | Голова м/о |
2. | Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2023/2024 н.р. | ЯночкоВ.В, Лупак В.Б. |
3. | Актуальний інструктаж. Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року: ü Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». ü Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. ü Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.». ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році. ü Наказ МОН України № 3 від 04.01. 2022 року «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році». Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.) | голова м/о Лупак В.Б |
4 | Педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?» | Лупак В.Б., усі учасники м/о |
5. | Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків». | Батрин М.В. |
Листопад
ІІ засідання
Тема. Дистанційне навчання як виклик часу.
В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної вчителі та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.
№ | ЗМІСТ | Відповідальний |
1. | Педагогічний дайджест«Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси » | Вовканич Л.В., усі учасники м/о |
2. | Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя. Створення персонального сайту вчителя». | Хрипта М.М. |
3. | Практичне заняття«Створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в Новій українській школі: непростий простий ресурс»» | Іваньо О.М |
4. | Цікавинки із методичної скриньки «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі» | Васільєва М.І. |
5. | Панорама ідей «Тиждень початкової школи у дистанційному форматі» | Лупак В.Б. |
Січень
ІІІ засідання
Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.
А. Енштейн
Тема. Інновації в освіті
№ | ЗМІСТ | Відповідальний |
1. | Методичний міст «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та інновацій» | Яночко В.В., члени м/о |
2. | Цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу» | Попович В.М. |
3. | Творча лабораторія вчителя «Ненудне навчання: меми у початковій школі ». | Хрипта М.М. |
4. | Інформаційна трибуна «Хакатони як інструмент проєктної діяльності» | Батрин М.В. |
Методичний ринг «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки» | Лупак В.Б. | |
Березень
ІY засідання
Тема. «Предметний інтенсив»
«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там де ви є.»
В. О. Сухомлинський
№ | ЗМІСТ | Відповідальний |
1. | Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів» | Батрин М.В. |
2. | Обмін досвідом «Методичні «фішки» для уроків гуманітарного циклу». | Хрипта М.М. |
3. | Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP». | Батрин М.В. |
4. | Педагогічний дайджест «STEM-наступ у початковій школі. STEM - піхотинці та їхні побратими на полях ЯДС: як розвивається». | Іваньо О.М, |
5. | Консультативна п’ятихвилинка «Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. | Вовканич Л.В. члени м/о |
6. | Міні-тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік» | практичний психолог Васільєва М.І. |
Травень
Y засідання
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та груп продовженого дня за навчальний рік
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
№ | ЗМІСТ | Відповідальний | |
1. | Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік. | голова м/о Лупак В.Б. | |
2. | Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах… | члени м/о | |
3. | Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня | голова м/о | |
4. | Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік» | голова та члени м/о | |
88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888
План роботи методичного об`єднання
вчителів початкових класів
на 2022-2023 навчальний рік
Голова МО
Вовканич Лідія Василівна
Засідання 1
Немає прагнення більш природного
ніж прагнення до знань.
М.де Монтель
Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.
1. Про вибори секретаря методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022 – 2023 н.р.
2. Про аналіз роботи МО за минулий н.р. 2021-2022 та завдання на 2022 - 2023 н.р.
3. Про розподіл обов’язків між членами МО вчителів початкових класів на 2022 - 2023 н.р.
4. Про обговорення та погодження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2022 – 2023 н.р.
5. Про особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2022-2023 навчальному році.
6. Про оцінювання здобувачів освіти у І та ІІ циклах початкової освіти.
7. Про погодження календарно-тематичного планування з предметів початкової школи на 2022-2023 н.р. та факультативів, курсів за вибором, спецкурсів, гуртків на І семестр.
8. Про організацію участі вчителів МО початкової школи у фахових конкурсах різних рівнів.
9. Про дотримання єдиного орфографічного режиму та вимог до ведення шкільної документації.
10. Про інформаційно-бібліографічний огляд літератури, інформаційних сайтів.
Засідання 2
Якщо ми навчатимемо сьогодні
так, як навчали вчора, ми
вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій
Нова українська школа - новий зміст освіти
1. Компетентісний підхід у сучасній освіті - світовий досвід та українські перспективи.
2. Адаптація першокласників до школи.
3. Використання онлайн сервісів для формування ключових компетентностей молодших школярів.
4. Використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі.
5. «Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій
Засідання 3
В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної вчителі та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін. «Інституційний аудит – невід’ємна складова якісної школи»
1. Практикум «Інституційний аудит – невід’ємна складова якісної школи»
2. Методичні перегуки. Перегляд рекомендацій по розробленню вчителем
календарно-тематичного планування. Розгляд та затвердження календарно – тематичного планування навчального матеріалу на ІІ семестр.
3. Розгляд проблемного питання вчителя, що атестується.
4. Лекторій «Громадянська компетенція в Новій Український Школі».
5. Обмін досвідом роботи «Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ».
6. Обмін досвідом роботи вихователя ГПД «Розвиток компетенцій вихованців ГПД під час прогулянки»
Засідання 4
Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.
А. Енштейн
Ключові компоненти НУШ
1. Компетентісний підхід в рамках НУШ.
2. «Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках в початкових класах.
3. Умови реалізації компетентісного підходу до навчання молодших школярів.
4. Організація навчального процесу на творчому рівні.
5. Рефлексія «Підсумки проведення Тижня початкових класів»
Засідання 5
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2022/2023 навчальний рік та складання перспективного плану на наступний рік.
1.Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік.
2. Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання» .
3.Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік.
4.Аналіз результатів участі у шкільних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.
5. Експрес – огляд « Радимо прочитати.». Огляд новинок педагогічної літератури.
Методичне об'єднання вчителів початкових класів
№ п\п | П.І.П. | Клас | Стаж | Категорія | Тема, над якою працює |
1 | Вовканич Лідія Василівна | 1 | 10 років | ІІ категорія | Формування та корекція мотивації навчальної діяльності молодших школярів |
2 | Хрипта Марина Михайлівна | 2 | 14 років | Вища | Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів |
3 | Лупак Вікторія Богданівна | 3 | 21 рік | Учитель-методист | Розвиток інноваційних технологій для покращення знань з української мови |
4 | Іваньо Оксана Михайлівна | 4 | 29 років | Старший вчитель | Формування ключових компетентностей учнів НУШ |
5 | Васільєва Мирослава Іванівна | Вихователь ГПД | 16 років | ІІ категорія | Забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні |
6 | Яночко Валентина Валеріївна | Вихователь ГПД | 21 рік | Вища | Вдосконалення культури мовлення учнів ГПД |
7 | Жабур Михайло Володимирович | Вчитель фізкультури | 18 років | Вища | Вплив фізичного виховання на розвиток учнів |
8 | Мікловш Наталія Василівна | Вчитель англійської мови | 9 років | Спеціаліст | Використання ігор, як шлях підвищення пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови |
9 | Батрин Мар'яна Василівна | Вчитель початкових класів | 10 років | I категорія | "Творчий підхід до формування навички читання, як передумова розвитку мовної особистості" |
Коментарi