Проект "Про Інтернет"

Картинки по запросу інтернет

Проект "Про Інтернет"заходь і дізнавайся більше нової інформації про безпеку в Інтернеті та будову мережевого простору -http://www.prointernet.in.ua/

Проект «Про Інтернет» розповідає про будову електронного мозку мережевого простору.Тут Видізнаєтесьпро те, якотримати доступ дознань, знайти потрібну інформацію, критично оцінити контент,створити власний інтернет-проект, спілкуватися— іробити все це, дотримуючись простих правил безпеки.

Проект «Про Інтернет» спрямовано напідвищення цифрової компетентності учнів українських шкіл. Навчальна частина проекту складається зчотирьох навчальних модулів для школярів. Для вчителів— методичний посібник іпрактикум для проведення занять. Інтерактивна частина включає всебе гру татестування, покликані оцінити рівень підготовки учня. Заумови успішного проходження тестування учень нагороджується спеціальним сертифікатом Google.

Учому актуальність цього проекту?

Інтернет— скарбниця знань таінформації, незамінний інструмент для спілкування тасоціалізації. Діти, якнайчуткіша доінновацій частина суспільства, активно адаптуються доцифрового середовища. Ізкожним роком зростає кількість інтернет-користувачів, атакож збільшується час, який підлітки проводять вмережі. Однак кількість неозначає якість.

Картинки по запросу інтернет

Чивикористовують діти весь потенціал, який пропонує Інтернет? Чирозуміють, якІнтернет може допомогти реалізації їхздібностей, будуванню професійної кар’єри вже зараз? Чизнають про зворотний бік— інтернет-ризики?

Сьогодні «грамотність»—то нелише академічні навички читання, рахування іписьма, айуміння використовувати Інтернет безпечно таусвідомлено. Цеієцифрова грамотність, або цифрова компетентність, базові знання якої покликаний закласти наш проект.

Нові можливості— нова відповідальність

Зодного боку, діти тапідлітки відкривають для себе світ задопомогою Інтернету. Іздругого боку, самі технології значною мірою впливають наформування особистості дитини. Дуже важливо, щоб цей вплив був позитивним татворчим.

Тож миставимо своїм завданням також дати дітям розуміння, щовІнтернеті, яківреальному житті, треба бути обережним. Ічому важливо вразі зіткнення зінтернет-погрозамиобов’язково звертатися додорослих або спеціальних служб.

STOP Trafficking

ПРОГРАМА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ.

Картинки по запросу торгівля людьми

ЗНАЙ, РОЗУМІЙ, ДІЙ - http://stoptrafficking.org/uk


Програма протидії торгівлі людьми МОМ в Україні розпочала свою роботу в 1998 році з метою допомогти Уряду України та громадськості у зусиллях із протидії торгівлі людьми та забезпечення доступу постраждалих до допомоги та правосуддя. МОМ застосовує системний підхід до вирішення проблеми торгівлі людьми та проводить роботу у чотирьох взаємопов'язаних напрямах.

1. Попередження та запобігання

МОМ приділяє особливу увагу запобіганню торгівлі людьми у співпраці з державними установами в галузі соціальної політики та освіти, правоохоронними органами, іншими міжнародними організаціями, а також мережею організацій громадянського суспільства по всій території України. Робота МОМ спрямована на населення в цілому, окремі групи ризику, молодь, невстановлених постраждалих, а також державних і неурядових спеціалістів, які могли бути в контакті з потенційним постраждалими за допомогою цілеспрямованих інформаційних кампаній, Національної гарячої лінії з протидії торгівлі людьми і консультації мігрантів 527 ( яка надає понад 20000 консультацій щорічно), правозахисних тренінгів для НУО та журналістів, розробки навчальних матеріалів для середньої школи та вищих навчальних закладів та інших різноманітних інноваційних методів.

2. Надання підтримки правоохоронним органам

З метою підвищення доступу постраждалих від торгівлі людьми до правосуддя, МОМ надає комплексні послуги з розвитку потенціалу системи кримінального правосуддя в Україні, зокрема міліції, слідчих, прокурорів і судових органів. Це включає в себе тематичні тренінги, технічну допомогу, встановлення робочих контактів з країнами транзиту та призначення, сприяння взаємній правовій допомозі, управління ресурсами, надання обладнання, зміцнення механізмів захисту постраждалих/свідків тощо. МОМ також співпрацює з Державною міграційною службою України та Державною прикордонною службою України для підвищення можливостей ідентифікації потенційних постраждалих від торгівлі людьми на кордонах країни і покращення співпраці зі спеціалізованими підрозділами міліції.

3. Захист та реінтеграція

МОМ надає допомогу особам, які постраждали від торгівлі людьми, з 2000 року. З січня 2000 року по вересень 2016 року 12 472 постраждалих отримали комплексну реінтеграційну допомогу, зокрема юридичну, медичну, психологічну, а також допомогу сім’ї, професійне навчання та інші види допомоги в залежності від індивідуальних потреб. МОМ підтримує Медичний реабілітаційний центр, що надав безкоштовне комплексне медичне обслуговування 2,976 постраждалим особам. У рамках програми МОМ з розвитку мікропідприємств понад 400 реабілітованих постраждалих осіб заснували понад 300 малих бізнесів, створивши більше 300 нових робочих місць.

4. Партнерство

МОМ працює зі зростаючим колом партнерів, зокрема з різними державними установами, міжнародними організаціями, громадянським суспільством, приватними компаніями та фізичними особами. Пожвавлення співробітництва між ними є ключем до ефективних дій, спрямованих на протидію торгівлі людьми в Україні та зміцнення національного внеску та відповідальності у цій сфері. Представництво МОМ в Україні координує заходи з попередження та інформування населення разом з Коаліцією з протидії торгівлі людьми, до складу якої входить 31неурядова організація.

Про права дитини на сторінці Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

- Сторінка для дітейна веб-сайтіУповноваженого Верховної Ради України з прав людини

-Конвенція ООН про права дитини/Конвенція про права дитини ООН(ілюстрована)

Мін‘юст та ЮНІСЕФ уклали угоду щодо поширення в Україні інформації про права дитини.

Конвенція ООН про права дитини

Конвенція про права дитини була прийнята резолюцію 44/25 Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Конвенція ООН про права дитини - це угода між країнами, в якій записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Цей особливий документ був ратифікований 193 країнами світу, крім США та Сомалі. У 2009 році світова спільнота відзначає 20-річчя підписання Конвенції ООН про права дитини.


Україна та Конвенція ООН про права дитини

Україна взяла на себе ряд зобов’язань з покращення добробуту дітей – зокрема, підписавши Конвенцію ООН про права дитини. Ця Конвенція була ратифікована Постановою Верховної Ради України №789ХІІ (78912) від 27 лютого 1991 року та набула чинності для України 27 вересня 1991 року. Крім того, у 2003 та 2005 роках відповідно український Парламент ратифікував два факультативних протоколи до Конвенції про права дитини щодо торгівлі дітьми, дитячої проституції та дитячої порнографії та щодо участі у збройних конфліктах, які з того часу стали частиною національного законодавства.

Безпека на дорозі (пам'ятка населенню)

Картинки по запросу Безпека на дорозі

-Абетка безпеки на дорозі(мультфільми для малят "Уроки тітоньки Сови")

- Будь уважним на дорозі (автор О.Шуваєва)

Рекомендації батькам

У родині не жалкують часу на те, щоб пограти з дитиною, погуляти, навчити читати або малювати, відправити його в спортивні секції, у всілякі кружки, але рідко знаходять п'ять хвилин в день, півгодини в тиждень, щоб навчити дитину уникати нещасного випадку, особливо на вулиці.

Досить вивчити "історії хвороб" дітей, що постраждали від травм, отриманих у результаті дорожньо-транспортної пригоди, поговорити з лікарем-хірургом або травматологом, щоб зрозуміти просту істину - з кожних двадцяти випадків дев'ятнадцять, виявляється, типові (часто повторюються) виникають у тих самих стандартних ситуаціях, число яких не так уже велике. Ситуації ці можна знати, а поведінці в них — навчити. Та все ж нещастя можна запобігти.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Головним у вихованні законослухняного громадянина ( у тому числі і як учасника дорожнього руху) для батьків повинен бути принцип «Роби, як я». Щоб дитина не порушувала Правила дорожнього руху, вона зобов'язана не просто їх знати – у неї має сформуватися навичка безпечної поведінки на дорозі. Навіть якщо ви спізнюєтеся, все ж переходьте дорогу там, де це дозволено Правилами; у власному автомобілі дотримуйтеся швидкісного режиму; користуйтеся ременями безпеки й не дозволяйте перебувати дітям до 12 років на передньому сидінні. Приклад батьків буде куди ефективніше, ніж сотні разів повторені слова «не ходи на червоне світло».

Навчайте дітей умінням орієнтуватися в дорожній ситуації, виховуйте потребу бути дисциплінованими на вулиці, обережними й уважними! Знайте, якщо Ви порушуєте Правила дорожнього руху, ваша дитина буде діяти так само!

Пам’ятайте, що ви стаєте учасником дорожнього руху не на проїзній частини вулиці, а ще тротуарі. Тому відправляючись у школу з малюком, поясніть йому, що потрібно бути уважним з перших же кроків, виходячи з під'їзду будинку. Пройдіть із ним увесь шлях і намагайтеся показувати найнебезпечніші ділянки на дорозі. Відзначте ті моменти, які виникають при посадці в громадський транспорт і, особливо, при виході з автобуса або тролейбуса.

Навчіть своїх дітей правилам безпечного переходу проїзної частини дороги!

Разом обговорюйте найбільш безпечні шляхи руху, щодня нагадуйте дитині: ПЕРШ НІЖ ПЕРЕЙТИ ДОРОГУ - ПЕРЕКОНАЙСЯ В БЕЗПЕЦІ!

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Поясніть дитині, що зупинити автомобіль відразу - неможливо!

Щоб правильно вибудувати процес навчання, необхідно враховувати психологічні і вікові особливості дітей.

Психологічні особливості дітей

У малюка дошкільного віку обмежене поле зору, тому він не може навіть приблизно визначити відстань до автомобіля, що наближається. Зрозуміти, з якою швидкістю рухається авто, здатний навіть не кожний школяр.

Навіть якщо дитина дивиться на автомобіль, це не значить, що вона його бачить. Захоплений власними думками, переживаннями, часто малюк просто не помічає транспортний засіб

У перехідному віці виникають інші труднощі - підліткові властиве нехтування небезпекою. Він певен, що з ним не відбудеться те, що трапляється з іншими. І, не дивлячись по сторонах, без остраху виходить на дорогу.

Картинки по запросу Безпека на дорозі

А малята в дошкільному й молодшому шкільному віці взагалі не сприймають автомобіль як погрозу. Для них яка-небудь іграшка, м'яч набагато важливіше здоров'я й життя. Тому існує правило: якщо на дорогу викотився м'яч - чекай дитину. Потреба дітей у русі в цьому віці, яка переважає над обережністю, прагнення грати в будь-яких ситуаціях, невміння швидке оцінити обстановку або прийняти правильне рішення, недостатні знання про джерела підвищеної небезпеки можуть привести до сумних наслідків.

Усі ми живемо в суспільстві, де треба дотримувати певних норм і правила поведінки в дорожньо-транспортній обстановці. Найчастіше винуватцями дорожньо-транспортних випадків є самі діти, які грають поблизу доріг, переходять вулицю в невстановлених місцях, неправильно здійснюють посадку в маршрутні транспортні засоби й висадження з них.

Варто звернути увагу на те, що діти – це особлива категорія пішоходів і пасажирів. Їх не можна міряти тими ж категоріями, що й дорослих, адже для них дослівне трактування Правил дорожнього руху неприйнятне, а нормативний виклад обов'язків пішоходів і пасажирів на недоступній для них дорожній лексиці, що вимагає від дошкільників абстрактного мислення, ускладнює процес навчання й виховання.

Картинки по запросу Безпека на дорозі

От чому із самого раннього віку необхідно вчити дітей безпечній поведінці на вулицях, дорогах, у транспорті й Правилам дорожнього руху, вибираючи форми й методи навчання найбільш придатні для їхнього віку. У цьому повинні брати участь і батьки, і заклади освіти: в дитсадках, школах та інших освітніх установах.

У процесі навчання дітей правилам дорожнього руху, основне завдання батьків і педагогів — сформувати три основні навички поведінки, які допоможуть дитині зорієнтуватися в дорожніх ситуаціях.

Картинки по запросу Безпека на дорозі

1.Навичка зосередження уваги– це межа, перед якою необхідно зупинятися, витримувати паузу, для психологічного орієнтування у зв'язку з переходом у небезпечну зону, а також для адекватної оцінки обстановки не тільки очима, але й думкою.

2.Навичка спостереження– дитина повинна бачити предмети, що оточують її, як рухливі (автомобілі, що рухаються по дорозі) так і нерухливі (автомобілі, що стоять на узбіччі, в кущах і т.д.), що закривають огляд проїзної частини, сприймати їх як потенційну небезпеку.

3.Навичка самоконтролю– ступаючи на проїзну частину, поспіх і сум'яття необхідно залишити на тротуарі, дотримуватись повного спокою й не відволікатися ні на що ті кілька хвилин, які потрібні для переходу дороги.

Пам’ятайте, всі ці поради та, головне, знання Правил дорожнього руху та поведінки на дорогах, допоможуть уникнути небезпечних ситуацій - збережуть Ваше здоров’я та життя!

У нашому житті часто виникають різного роду події і екстремальні ситуації, які вимагають максимального напруження волі і сил, вміння швидко оцінювати те, що сталося і вибирати найбільш ефективний спосіб захисту, порятунку, виживання.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

У перші хвилини екстремальноїситуації під дією страху, несподіванки, паніки, в стані афекту людина діє рефлекторно, на рівні підсвідомості. Головними причинами таких дій в більшості випадків є, по-перше, несподіванка, а по-друге, неготовність, тобто незнання заходів протидії. Досвід ліквідації надзвичайних ситуацій показує, що число жертв серед осіб, якізнаютьправила дій при НС і вміютьправильно діяти в екстремальних ситуаціях, буває на 35-40% меншою, ніж серед населення, що не володіє цими навичками.Тому важливо знати основні принципи безпеки/

-Рекомендації Державної служби України у надзвичайних ситуаціях(ДСНС)/небезпеки соціального характеру, небезпеки техногенного характеру, пожежна небезпека, небезпеки природного характеру, небезпеки іншого характеру

Кiлькiсть переглядiв: 110

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.