Картинки по запросу методичне об'єднання ÐºÐ»Ð°ÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐµÑ€Ñ–Ð²Ð½Ð¸ÐºÑ–Ð²

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ



Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників.Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
1. Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
2. Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміні страцією школи про заохочення класних керівників.
3. Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:список членів методичного об'єднання;річний план роботи методичного об'єднання;протоколи засідань методичного об'єднання;аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів, тематичного адміністративного контролю (копії довідок, наказів).
ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображениеКартинки по запросу методичне об'єднання ÐºÐ»Ð°ÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐµÑ€Ñ–Ð²Ð½Ð¸ÐºÑ–Ð² Ñ„ÑƒÐ½ÐºÑ†Ñ–Ñ—ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

/Files/images/20181106_154025.jpg

Відкриті уроки

на 2018 – 2019 н. р.

Предмет, година Клас Відповідальні Термін проведення Підпис
1 Фізика 9 Меренич О.М І семестр
2 Фізична культура 6 Жабур М. В. І семестр
3 Географія 8 Радик В. В. ІІ семестр
4 Українська мова 1 Туряниця Г.Ю. ІІ семестр
5 Музичне мистецтво 5 Піпар К. І. ІІ семестр
6 Виховна година 9 Мигович В.Ю. І семестр
7 Виховна година 8 Боднар Л. М. ІІ семестр
8 Звіт гурткової роботи Керівники гуртків: Піпар К. І. Шанта Н. І. Боднар Л. М. Меренич О.М Попович В. М. Мигович В.Ю. Радик В. В. ІІ семестр

План роботи

методичного об’єднання

вчителів-предметників

Дунковицької ЗОШ І – ІІ ступенів

на 2018 – 2019 н. р.

Голова МО: Шанта Надія Іванівна

Дунковиця – 2018

І засідання

Вересень

Тема:Організація навчально-виховного процесу у 5 – 9 класах

на 2018 – 2019 н. р.

Зміст роботи

1. Аналіз роботи методичної ради за 2017-2018 н. р. (Звіт Гольчі М. М.)

2. Обговорення й затвердження плану роботи методичного об’єднання, психолого-педагогічних семінарів, предметних тижнів з предметів природничо-математичного та суспільно-гуманітарного циклів на 2018 – 2019 н. р. (Виступ членів МО.)

3. Науково-методичне забезпечення викладання предметів з базових навчальних дисциплін у 2018-2019 н. р. Огляд нормативних документів,

новинок психолого-педагогічної літератури. (Інформація Шанти Н. І.)

4. Опрацювання методичних рекомендацій щодо вивчення навчальних дисциплін у 5 -9 класах на 2018 – 2019 н. р. (Вчителі-предметники.)

5. Обговорення й погодження календарного планування вчителів-предметників на 2018 – 2019 н. р. (Шанта Н. І.)

6. Подання пропозицій щодо атестації вчителів-предметників у 2018- 2019 н. р.

ІІ засідання

Жовтень

Тема: Удосконалення роботи вчителів над розвитком пізнавальних інтересів учнів

Зміст роботи

1. Творче спрямування діяльності педагога на формування соціалізації особистості учня через впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. (Доповідь Шанти Н. І.)

2. Розвиток критичного мислення як фактор формування компетентної соціалізованої особистості в умовах сучасної освіти. (Інформація Радика В. В.)

3. Освітня й самоосвітня діяльність вчителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу (З досвіду роботи Жабура М. В. Майстер-клас.)

4. Графік проведення та організація І (шкільного) етапу предметних олімпіад з базових навчальних дисциплін. (Шанта Н. І.)

5. Погодження варіантів завдань (6 – 9 класи) для проведення шкільних предметних олімпіад з базових навчальних дисциплін. (Голова МО.)

ІІІ засідання

Листопад

Тема: Індивідуалізація навчально-виховного процесу на основі диференціації. Робота з обдарованими дітьми

Зміст роботи

1. Проблема формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов. (Виступ Шанти Н. І.)

2. Використання на уроках дидактичного матеріалу для творчого мислення учнів з метою розвитку креативності в процесі вивчення зарубіжної літератури. (Інформація Боднар Л. М.)

3. Науково-дослідницька робота з історії як вид позакласної діяльності учнів.(Інформація Яцканич М. А.)

4. Комплексний підхід до формування творчо обдарованої особистості у процесі вивчення природничих дисциплін. (З досвіду роботи Меренич О. М. Майстер-клас.)

ІV засідання

Січень

Тема:Шляхи формування соціальної компетентності особистості в

контексті виконання навчальних програм та нових

Державних освітніх стандартів

Зміст роботи

1. Наслідки моніторингових спостережень навчального процесу у 5 – 9 класах за І семестр. (Керівник МО.)

2. Створення гуманістичного освітнього середовища навчального закладу як чинник успішної соціалізації учнів. (Виступ Мигович В. Ю.)

3. Майстер-клас з проблеми здійснення соціалізації особистості в процесі вивчення географії. (Презентація Радика В. В.)

4. Обговорення і затвердження плану роботи методичної декади.(Голова МО.)

V засідання

Березень

Тема:Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій

Зміст роботи

1. Стан викладання та рівень успішності учнів із базових навчальних дисциплін. (Гольча М. М.)

2. Фахова майстерність учителя як один із компонентів підвищення якості знань учнів. (Шанта Н. І.)

3. Урізноманітнення та вдосконалення сучасних інноваційних форм і методів проведення занять із музичного мистецтва. (Майстер-клас. Піпар К. І.)

4. Творчість вчителя: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів. (Виступ членів МО.)

5. Оволодіння новітніми педагогічними технологіями як важливий чинник успішного навчально-виховного процесу.(Доповідь Фекете О. Ю.)

VІ засідання

Травень


Тема:Державна підсумкова атестація як форма перевірки набутих знань та мовленнєвої культури учнів 9 класу

Зміст роботи

1. Ознайомлення з нормативними документами щодо підготовки випускників до державної підсумкової атестації. (Виступ Гольчі М. М.)

2. Методичні рекомендації щодо проведення Державної підсумкової атестації в 9 класі. (Доповідь Гольчі М. М.)

3. Профілактика стресового стану учнів під час та перед ДПА. (Інформація Кенез М. В.)

4. Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів-предметників за 2018 – 2019 н. р. (Доповідь Шанти Н. І.)

5. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на 2019 – 2020 навчальний рік. (Члени МО.)


Предметні тижні


№ п/п Назва Відповідальні Термін проведення Підпис
1 Фізичної культури та спорту Жабур М. М. жовтень
2 Місячник шкільних бібліотек Попович В. М. жовтень
3 Української писемності і мови Мигович В. Ю листопад
4 Правознавчий Яцканич М. А. грудень
5 Національно-патріотичного виховання Класні керівники 5 – 9 класів січень
6 Рідної мови Учителі-словесники лютий
7 Шевченківської поезії Шанта Н. І. березень
8 Довкілля Кенез М. В. квітень
9 Початкової ланки Класні керівники початкових класів травень


ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВЧИТЕЛІВ

Прізвище, ім’я та по батькові Проблемні питання класних керівників Проблемні питання вчителів-предметників
1 Боднар Леся Михайлівна Формування в учнів особистих рис громадян України Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури
2 Гольча Марія Михайлівна Розвиток творчих здібностей учнів з елементами інтерактивного навчання на уроках німецької мови
3 Жабур Михайло Михайлович Вплив фізичного виховання на розвиток учнів
4 Іваньо Оксана Михайлівна Екологічне виховання школярів Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів
5 Кенез Мар’яна Василівна Інформаційно-комунікативні технології як засіб унаочнення в навчанні біології та хімії
6 Лупак Вікторія Богданівна Виховні ідеали та ціннісні орієнтири молодших школярів Використання інноваційних технологій на уроках української мови у початкових класах
7 Максим Алла Степанівна Формування моральних переконань учнів Упровадження інтерактивних методів на уроках літературного читання
8 Меренич Оксана Михайлівна Розвиток логічного мислення учнів на уроках фізики
9 Мигович Віра Юріївна Виховання свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу Формування пізнавальної активності і творчої самостійності учнів на уроках української мови і літератури
10 Піпар Катерина Іванівна Виховання загальнолюдських цінностей та підготовка учнів до життя Розвиток естетичних смаків засобами музичного мистецтва
11 Радик Василь Васильович Формування досвіду моральних взаємовідносин в учнівському колективі Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках географії, трудового навчання і креслення
12 Туряниця Ганна Юріївна Виховання у молодших школярів бережливого ставлення до навколишнього середовища Використання інтерактивних технологій на уроках математики
13 Фекете Оксана Юріївна Всебічний і гармонійний розвиток учнів Розробка та презентація мультимедійних учнівських проектів у вивченні інформатики та математики
14 Хрипта Марина Михайлівна Ігрова діяльність у ГПД Формування навичок привильного і виразного читання
15 Шанта Надія Іванівна Формування загальнолюдських цінностей і почуття патріотизму в учнів Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літ-ри
16 Яночко Валентина Валеріївна Організація самостійної діяльності учнів у ГПД
17 Яцканич Марія Адамівна Розвиток творчих здібностей учнів на урокаї історії та правознавства

ПОЛОЖЕННЯ


про методичне об'єднання вчителів-предметників

1. Загальні положення:

1.1.Методичне об'єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох близьких за змістом предметів.

1.2.Методичне об'єднання вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предмету, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством.

2. Структура та функції методичного об'єднання:

2.1.Структура методичного об'єднання включає всіх учителів навчального закладу

за галузями знань державного компонента освіти.

2.2.МО може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше у часників.

2.3.Підрозділами методичного об'єднання є творчі групи вчителів.

2.4.Керує методичним об'єднанням голова методичного об'єднання вчителів, яка (який) обирається терміном на два роки на загальних зборах методичного об'єднання з відповідної галузі знань із числа педагогічних працівників навчального закладу із відповідною фаховою освітою, яким за результатами атестації встановлена перша або вища кваліфікаційна категорія за наявності стажу роботи за фахом не менше 5 років.

2.5.Загальний контроль за роботою МО здійснює заступник директора НМР, який керує відповідний предмет або цикл.

3. Зміст і напрямки роботи методичного об'єднання вчителів.

Зміст роботи методичного об'єднання включає такі напрямки діяльності:

3.1.Розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в навчальному закладі.

3.2.Аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу педагогічними кадрами.

3.3.Навчально-методичне консультування педагогічних кадрів навчального закладу.

3.4.Організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів.

3.5.Обговорення питань з методики викладання предмета, принципових питань програми Міністерства освіти, розглядання календарно-тематичних планів.

3.6.Надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності.

3.7.Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів.

3.8.Підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів юних науковців тощо.

3.9.Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи.

4. Голова шкільного методичного об’єднання вчителів:

4.1.Планує роботу методичного об’єднання на поточний навчальний рік.

4.2.Розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях методичного об’єднання.

4.3.Визначає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів методичного об’єднання за їх виконання.

4.4.Відповідає за ведення документації шкільного методичного об’єднання (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо).

4.5.Відвідує міські наради голів методичних об’єднань вчителів відповідної галузі знань.

4.6.Складає графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками.

4.7.Вивчає та аналізує роботу шкільного методичного об’єднання, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;

4.8.Створює банк даних (картотеку) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів методичного об’єднання.

4.9.Створює аудіо та відеотеку кращих освітянських доробок методичного об’єднання школи.

4.10.Збирає зразки кращих творчих робіт, виконаних учнями навчального закладу.

4.11.Організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження методики, технологій навчання і виховання.

4.12. Спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику навчального закладу перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки.

4.13.Готує навчальні матеріали та проводить І (шкільний) етап олімпіад з базових дисциплін.

4.14.Підводить підсумки та готує відповідні заявки на участь команди школи у подальших етапах олімпіад з базових дисциплін.

4.15.Організовує роботу вчителів у підготовці команди школи у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін та конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН.

4.16. Разом з заступником директора з навчально-методичної роботи готує навчальні матеріали для проведення зрізів знань за річним робочим планом навчального закладу.

4.17.Разом з заступником директора з навчально-виховної роботи складає план проведення предметного тижня, призначає відповідальних та слідкує за його виконанням.

4.18. Звітує про роботу методичного об’єднання на педагогічній раді школи.

5. Обов’язки вчителів членів МО

Кожен вчитель – член МО повинен:

· постійно підвищувати професійний рівень,педагогічну майстерность;

· мати особисту програму професійної самоосвіти;

· брати активну участь в розробці відкритих заходів;

· брати участь в роботі засідань МО, практичних семінарах і т.д.;

· кожному учаснику МО необхідно знати тенденції розвитку методики

· викладання предмета, «Закон про освіту», нормативні документи,

· методичні вимоги до категорій;

· володіти основами самоаналізу педагогічної діяльності.

6. Права вчителів членів МО

6.1.Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси, семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.

6.2.Висувати пропозиції щодо поліпшення організації НВП в навчальному закладі.

6.3. Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації вчителів.

7. Документація МО

7.1.Положення про МО.

7.2.Аналіз роботи за попередній рік.

7.3.План роботи на рік.

7.4.Протоколи засідань (друковані).

7.5.Банк даних про вчителів:якісний та кількісний склад.

7.6.Інструктивно-методичні документи.

7.7.Методична база доробків учителів МО.

8. Керівництво діяльністю МО

8.1.Керівництво діяльністю МО здійснює заступник директора з НМР.

· Професійна, творча, компетентна адміністрація,

“плюс “

· ініціативний, енергійний, працелюбний колектив однодумців,

“помножений”

· на впровадження наукового педагогічного досвіду, особистісно орієнтований підхід до кожного учня, власні здобутки, відкриття перемоги,

“плюс”

· відкрите учительське серце,

“поділене”

· на … учнів

“мінус”

· одноманітність, сірість, байдужість.

Наше творче кредо:

«Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів,

покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці»

Склад методичного об’єднання

вчителів-предметників

Дунковицької ЗОШ І – ІІ ступенів

№ п/п Прізвище, ім’я та по батькові вчителя Стаж робо-ти Рік проход-ження атестації, категорія Рік проходження курсів підвищення кваліфікації Які предмети викладає
1 Боднар Леся Михайлівна 19 2017, вища 2016 Зарубіжна література, російська мова, українознавство
2 Гольча Марія Михайлівна 36 2016, вища 2015 Німецька мова
3 Жабур Михайло Володимирович 13 2015, І 2014 Фізична культура
4 Кенез Мар’яна Василівна 15 2017, вища 2017 Природознавство, біологія, хімія, основи здоров’я
5 Меренич Оксана Михайлівна 18 2016, вища 2013 Фізика
6 Мигович Віра Юріївна 18 2017, вища 2016 Українська мова та література, мистецтво, образотворче мистецтво, етика
7 Піпар Катерина Іванівна 1 Молодший спеціаліст _ Музичне мистецтво
8 Радик Василь Васильович 25 2015, вища 2013 Географія, трудове навчання, креслення
9 Фекете Оксана Юріївна 22 2017, вища 2015 Математика, інформатика
10 Шанта Надія Іванівна 18 2017, вища 2016 Українська мова та література
11 Яцканич Марія Адамівна 6 2017, ІІ 2016 Історія, правознавство

Організація роботи із самоосвіти

№ п/п П. І. Б. вчителя Методична тема, над якою працює вчитель Термін
1 Боднар Л. М. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури
2 Гольча М. М. Розвиток творчих здібностей учнів з елементами інтерактивного навчання на уроках німецької мови
3 Жабур М. В. Вплив фізичного виховання на розвиток учнів
4 Кенез М. В. Інформаційно-комунікативні технології як засіб унаочнення в навчанні біології та хімії
5 Меренич О. М. Розвиток логічного мислення учнів на уроках фізики
6 Мигович В. Ю. Формування пізнавальної активності і творчої самостійності учнів
7 Піпар К. І. Розвиток естетичних смаків засобами музичного мистецтва
8 Радик В. В. Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках географії, трудового навчання і креслення
9 Фекете О. Ю. Розробка та презентація мультимедійних учнівських проектів у вивченні інформатики та математики
10 Шанта Н. І. Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури
11 Яцканич М. А. Розвиток творчих здібностей учнів на урокаї історії та правознавства

Заходи з підвищення фахової майстерності вчителів

1. Вивчення, вдосконалення та впровадження кращого педагогічного досвіду:

· кожному з членів методоб’єднання, що має власні педагогічні надбання чи високий рівень володіння певним питанням навчально-виховної роботи, виступати із розповіддю про свій досвід на засіданнях методоб’єднання;

· ознайомлювати колег з таким досвідом у ході проведення відкритих уроків,

виховних заходів, взаємовідвідування уроків;

· на засіданнях методоб’єднання систематично ознайомлюватися з новинками

психолого-педагогічної, методичної літератури, фаховими періодичними

виданнями.

2. Проводити аукціон педагогічних ідей.

3.Кожному вчителю працювати над виробленням особистого творчого почерку,

створювати свою систему роботи.

4.Проведення відкритих уроків, виховних заходів, семінарів, їх аналіз і самоаналіз.

5. Проходження курсів підвищення кваліфікації, атестація членів методичного

об’єднання.

Заходи по вивченню та підвищенню рівня знань,

умінь та навичок учнів

1. Використовувати у своїй роботі розроблені методики вивчення і визначення

психолого-педагогічних, медико–фізіологічних особливостей особистості.

2. На уроках з предметів природничого й гуманітарного циклів особливу увагу

приділяти:

· розвитку зв’язного мовлення;

· збагаченню активного словникового запасу;

· розвитку діалогічного мовлення;

· удосконаленню якостей читання;

· розвитку оперативної пам’яті;

· формуванню духовної культури школярів.

3. Використовувати у роботі інтерактивні форми навчання.

4. Проводити на уроках індивідуальну та диференційовану роботу зі слабкими

учнями.

5. Організовувати навчання як процес пізнання дилемного оточуючого світу і себе.

6. Проведення консультацій та індивідуальних занять для удосконалення

мовленнєвих здібностей.

7.Розробка та впровадження в практичну діяльність ситуативно-моделюючих

завдань.

8.Виявлення та підтримка творчо обдарованих учнів.

9. Оптимально урізноманітнювати методику навчальних занять, вдумливо

практикуючинестандартність їх форм і змісту.

10. Систематично знайомити учнів з народними традиціями, культурою українського

народу.

11. Проводити позакласну роботу з учнями.

Заходи з питань розвитку творчих здібностей,

пізнавальних інтересів, ініціативи вчителів та учнів

1. Брати участь у районних та обласних конкурсах, олімпіадах, змаганнях, турнірах

з метою виявлення і підтримки обдарованих дітей.

2.Використовувати різні форми роботи з обдарованими дітьми:

· індивідуальну,

· групову,

· дослідницьку роботу.

3. Формування ключових компетентностей.

3. 1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

3.2. Спілкування іноземними мовами.

3.3. Математична компетентність.

3. 4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях.

3.5. Інформаційно-цифрова компетентність.

3. 6. Уміння вчитися впродовж життя.

3.7. Ініціативність і підприємливість.

3.8. Соціальна та громадянська компетентності.

3.9. Обізнаність та самовираження у сфері культури.

3.10. Екологічна грамотність і здорове життя.

• Кожен навчальний предмет має формувати не лише суто предметну компетентність, а й вносити свій вклад у формування ключових.

Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів-предметників

Дунковицької ЗОШ І – ІІ ступенів Н. І. Шанта

Список класних керівників

голова МО

Шанта Надія Іванівна

класний керівник 5- го класу

/Files/images/48.png

Фекете Оксана Юріївна

класний керівник 6 - го класу

/Files/images/20180315_094427.jpg

Радик Василь Васильович

класний керівник 7 - го класу

/Files/images/IMG_20150206_092413.jpg

Боднар Леся Михайлівна

класний керівник 8-го класу

/Files/images/20171130_093312.jpg

Мигович Віра Юріївна

класний керівник 9-го класу

/Files/images/20180313_115620.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 603

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.