Повернутися до звичайного режиму

План роботи методичного об`єднання

вчителів початкових класів

на 2023-2024 навчальний рік

Голова МО

Лупак Вікторія Богданівна


Вересень


І засідання

Тема. Освіта України в умовах дії правового режиму воєнного стану

Освіта породжує довіру. Довіра породжує надію. Надія породжує мир.

ЗМІСТ Відповідальний
1. Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній 2022-20223навчальний рік. Голова м/о
2. Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2023/2024 н.р. ЯночкоВ.В, Лупак В.Б.
3. Актуальний інструктаж. Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2022-2023 навчального року: ü Лист Міністерства освіти і наук України від 19 серпня 2022 р. №1/9530-22 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році». ü Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою. ü Лист Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2022 р. № 1/9105-22 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.». ü Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році. ü Наказ МОН України № 3 від 04.01. 2022 року «Про деякі питання проведення сертифікації в 2022 році». Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.) голова м/о Лупак В.Б
4 Педагогічний консиліум «Як навчатися офлайн або онлайн і дбати про безпеку усіх учасників освітнього процесу?» Лупак В.Б., усі учасники м/о
5. Цифровий калейдоскоп «Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків». Батрин М.В.


Листопад


ІІ засідання

Тема. Дистанційне навчання як виклик часу.

В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної вчителі та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.

ЗМІСТ Відповідальний
1. Педагогічний дайджест«Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси » Вовканич Л.В., усі учасники м/о
2. Практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя. Створення персонального сайту вчителя». Хрипта М.М.
3.
Практичне заняття«Створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в Новій українській школі: непростий простий ресурс»»
Іваньо О.М
4.
Цікавинки із методичної скриньки «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі»
Васільєва М.І.
5.

Панорама ідей «Тиждень початкової школи у дистанційному форматі»

Лупак В.Б.


Січень


ІІІ засідання

Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.

А. Енштейн

Тема. Інновації в освіті

ЗМІСТ Відповідальний
1. Методичний міст «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та інновацій» Яночко В.В., члени м/о
2. Цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу» Попович В.М.
3. Творча лабораторія вчителя «Ненудне навчання: меми у початковій школі ». Хрипта М.М.
4. Інформаційна трибуна «Хакатони як інструмент проєктної діяльності» Батрин М.В.
Методичний ринг «Секрети цікавого навчання під час проведення самопідготовки» Лупак В.Б.


Березень


ІY засідання

Тема. «Предметний інтенсив»

«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там де ви є.»

В. О. Сухомлинський
ЗМІСТ Відповідальний
1. Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів» Батрин М.В.
2. Обмін досвідом «Методичні «фішки» для уроків гуманітарного циклу». Хрипта М.М.
3. Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP». Батрин М.В.
4. Педагогічний дайджест «STEM-наступ у початковій школі. STEM - піхотинці та їхні побратими на полях ЯДС: як розвивається». Іваньо О.М,
5. Консультативна п’ятихвилинка «Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. Вовканич Л.В. члени м/о
6. Міні-тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік» практичний психолог Васільєва М.І.

Травень



Y засідання


Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та груп продовженого дня за навчальний рік

Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.

Олександр Білаші

ЗМІСТ Відповідальний
1. Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік. голова м/о Лупак В.Б.
2. Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах… члени м/о
3. Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня голова м/о
4. Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік» голова та члени м/о

88888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

План роботи методичного об`єднання

вчителів початкових класів

на 2022-2023 навчальний рік

/Files/images/anme/7172.gif

Голова МО

Вовканич Лідія Василівна

/Files/images/portfolo_shkoli/1222.jpg

/Files/images/anme/7172.gif

Засідання 1


Немає прагнення більш природного
ніж прагнення до знань.
М.де Монтель

Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення.

1. Про вибори секретаря методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022 – 2023 н.р.

2. Про аналіз роботи МО за минулий н.р. 2021-2022 та завдання на 2022 - 2023 н.р.

3. Про розподіл обов’язків між членами МО вчителів початкових класів на 2022 - 2023 н.р.

4. Про обговорення та погодження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2022 – 2023 н.р.

5. Про особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2022-2023 навчальному році.

6. Про оцінювання здобувачів освіти у І та ІІ циклах початкової освіти.

7. Про погодження календарно-тематичного планування з предметів початкової школи на 2022-2023 н.р. та факультативів, курсів за вибором, спецкурсів, гуртків на І семестр.

8. Про організацію участі вчителів МО початкової школи у фахових конкурсах різних рівнів.

9. Про дотримання єдиного орфографічного режиму та вимог до ведення шкільної документації.

10. Про інформаційно-бібліографічний огляд літератури, інформаційних сайтів.


Засідання 2


Якщо ми навчатимемо сьогодні
так, як навчали вчора, ми
вкрадемо в дитини завтра.
Конфуцій

Нова українська школа - новий зміст освіти

1. Компетентісний підхід у сучасній освіті - світовий досвід та українські перспективи.

2. Адаптація першокласників до школи.

3. Використання онлайн сервісів для формування ключових компетентностей молодших школярів.

4. Використання інтерактивних технологій навчання в початковій школі.

5. «Іспит на майстерність» (розв’язування педагогічних ситуацій


Засідання 3


В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної вчителі та освітні заклади є важливими, оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін. «Інституційний аудит – невід’ємна складова якісної школи»

1. Практикум «Інституційний аудит – невід’ємна складова якісної школи»

2. Методичні перегуки. Перегляд рекомендацій по розробленню вчителем

календарно-тематичного планування. Розгляд та затвердження календарно – тематичного планування навчального матеріалу на ІІ семестр.

3. Розгляд проблемного питання вчителя, що атестується.

4. Лекторій «Громадянська компетенція в Новій Український Школі».

5. Обмін досвідом роботи «Формування патріотичних та громадянських якостей, морально-етичних принципів особистості в умовах НУШ».

6. Обмін досвідом роботи вихователя ГПД «Розвиток компетенцій вихованців ГПД під час прогулянки»


Засідання 4


Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.

А. Енштейн

Ключові компоненти НУШ

1. Компетентісний підхід в рамках НУШ.

2. «Використання інноваційних технологій навчання для формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках в початкових класах.

3. Умови реалізації компетентісного підходу до навчання молодших школярів.

4. Організація навчального процесу на творчому рівні.

5. Рефлексія «Підсумки проведення Тижня початкових класів»


Засідання 5


Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.

Олександр Білаші

Підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2022/2023 навчальний рік та складання перспективного плану на наступний рік.

1.Підведення підсумків роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2021-2022 навчальний рік.

2. Звіт учителів «Мої досягнення та творчі напрацювання» .

3.Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік.

4.Аналіз результатів участі у шкільних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах і інтернет-олімпіадах.

5. Експрес – огляд « Радимо прочитати.». Огляд новинок педагогічної літератури.



Методичне об'єднання вчителів початкових класів

№ п\п П.І.П. Клас Стаж Категорія Тема, над якою працює
1 Вовканич Лідія Василівна 1 10 років ІІ категорія Формування та корекція мотивації навчальної діяльності молодших школярів
2 Хрипта Марина Михайлівна 2 14 років Вища Розвиток творчих здібностей учнів початкових класів
3 Лупак Вікторія Богданівна 3 21 рік Учитель-методист Розвиток інноваційних технологій для покращення знань з української мови
4 Іваньо Оксана Михайлівна 4 29 років Старший вчитель Формування ключових компетентностей учнів НУШ
5 Васільєва Мирослава Іванівна Вихователь ГПД 16 років ІІ категорія Забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні
6 Яночко Валентина Валеріївна Вихователь ГПД 21 рік Вища Вдосконалення культури мовлення учнів ГПД
7 Жабур Михайло Володимирович Вчитель фізкультури 18 років Вища Вплив фізичного виховання на розвиток учнів
8 Мікловш Наталія Василівна Вчитель англійської мови 9 років Спеціаліст Використання ігор, як шлях підвищення пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови
9 Батрин Мар'яна Василівна Вчитель початкових класів 10 років I категорія "Творчий підхід до формування навички читання, як передумова розвитку мовної особистості"
Кiлькiсть переглядiв: 977

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.