/Files/images/anme/7172.gif

Практичний психолог

гімназії




Васільєва Мирослава Іванівна

/Files/images/muzey/IMG-b582b06b4997b3d7f3e7246ac963e3a4-V.jpg

/Files/images/anme/7172.gif

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ

І. Загальні:

  1. Конституція України.
  2. Закон України №1060 «Про освіту».
  3. Закон України від 20.04.06р. №1642-ІІІ «Про загальну середню освіту».
  4. Закон України 2001.04.26р. № 2402-III «Про охорону дитинства».
  5. Наказ МОН України від 06.10.2010р. №930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників».
  6. Конвенція про права дитини (Конвенція ратифікована Постановою ВР N 789-XII (789-12) від 07.02.1991).

ІІ. Про психологічну службу:

  1. Наказ МОН України від 02.07.2009р. №616 «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України».
  2. Лист МОН від 09.09.2000р. №1-6-616 «Про розрахунок ставок практичних психологів та соціальних педагогів в загальноосвітній навчальних закладах»
  3. Етичний кодекс психолога.
  4. Наказ МОН України №864 від 28.12.2006р. «Щодо планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України».
  5. Наказ МОН України від 20.04.2001р. №333 «Про затвердження Положення про експертизу психологічного і соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах МОНУ».
  6. Наказ МОН України №691 від 19.10.2001р. «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів».
  7. Лист МОН України від 19.06.2008 р. «Про присвоєння педагогічних звань працівникам психологічної служби системи освіти».
  8. Посадова інструкція практичного психолога навчального закладу.
  9. Інструктивно-методичні рекомендації щодо діяльності працівників психологічної служби.

ЗАПЕЗПЕЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧАСНИКІВНАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Здійснюю свою роботу відповідно Законів України за такими напрямками:

  • психодіагностична робота (групова та індивідуальна форма);
  • консультаційна робота;
  • корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (групова та індивідуальна форма);
  • психологічна просвіта;
  • психопрофілактика;
  • навчальна діяльність;
  • організаційно-методична робота;

Організація роботи базується на поєднанні таких компонентів:психологічного супроводу розвитку учнів; заходів, спрямованих на реалізацію державних, регіональних програм, наказів та рішень; запиту і специфіки навчального закладу; власного плану діяльності.


РОБОТА З УЧНЯМИ

1-4 класи – проведення діагностичного мінімуму з учнями (статус у колективі, мотивація до навчання); індивідуальні корекційно – розвивальні заняття з учнями.

5-9 класи – виявлення труднощів проходження адаптації до середньої ланки навчання на уроках та позаурочних ситуаціях; діагностика рівня тривожності учнів 5-х класів; індивідуальні психологічні консультації з учнями; дослідження типів акцентуацій характеру підлітків – учнів 7-х класів; виявлення індивідуального статусу у класному колективі та наявності депресивних станів учнів 8-х класів; діагностика ідентифікації характеру та типу темпераменту; діагностика рівня персональних досягнень.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

Тренінги для батьків:«Батьки та діти: шляхи взаємодії»,«Дитина йде до школи-радощі і турботи».

Виступи на батьківських зборах:«Психологічна адаптація учнів – п’ятикласників у школі»,«Психологічний портрет підлітка», «Проблема тривожної поведінки», «Насилля у батьківській сім’ї»,«Секрети сімейного виховання підлітка».

В роботі з батьками вже стало традицією використання інформаційних буклетів.

За результатами індивідуальної психодіагностики проводяться сімейні консультації з метою обговорення результатів психодіагностичного дослідження, усвідомлення витоків формування проблеми, з’ясування подальших дій в напрямку подолання виявлених проблем. Надається необхідна інформація, рекомендації. Серед батьків найбільша кількість консультацій на тему «Питання взаєморозуміння, шляхи подолання конфліктних ситуацій», «Особливості підліткового та юнацького віку», «Порозуміння у сім’і».

Проводяться індивідуальні та сімейні консультації протягом навчального року.

Опитування батьків щодо проблем насильства та булінгу (моніторинг).


РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМ КОЛЕКТИВОМ

1) Надаються консультації для вчителів за результатами досліджень з метою подальшого планування роботи з колективом учнів, з окремими учнями та їх батьками;

2) тренінги для педагогогів з метою підвищення педагогічної майстерності, та соціально - просвітницька діяльність з попередження насильства щодо дітей;

3) кожного року готую психодіагностичну карту адаптованості учнів 5-х класів, загального адаптаційного профілю класу для класних керівників 5-х класів;

4) буклети за результатами виступів, інформаційні повідомлення;

5) виступи на педрадах, педсемінарах;

6) виступи на МО класних керівників;

7)психологічний тренінг з профілактики емоційного вигорання; дослідження емоційного стану педагогів;

8) робота під час атестації педагогів;

9) індивідуальні консультації учителям протягом навчального року.

Кiлькiсть переглядiв: 1067

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.