Картинки по запросу інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання(англ.inclusive education)— навчання учнів або студентів із особливими потребамивводячиїх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.

Картинки по запросу інклюзивне навчання

Інклюзивне навчання— це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методівнавчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей" (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 №912). З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання— це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу. З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта— це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби усіх учнів, вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівність можливостей. Запровадження інклюзії у сфері освіти передбачає розроблення й запровадження широкого спектру навчальних стратегій для більш гнучкого реагування на розмаїття потреб учнів. Основою концепції інклюзивної освіти є принципи, що всі діти, незважаючи на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах закладів освіти. Отже, ідеологія інклюзивної освіти спрямована на надання кожній дитині, всім відособленим і вразливим групам можливостей для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Інклюзивне навчання— це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу. З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади повинні адаптувати навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами.Інклюзивна освіта— це процес, у якому школа намагається відповідати на потреби усіх учнів, вносячи необхідні зміни до навчальної програми та ресурсів, щоб забезпечити рівність можливостей. Запровадження інклюзії у сфері освіти передбачає розроблення й запровадження широкого спектру навчальних стратегій для більш гнучкого реагування на розмаїття потреб учнів.

Уроки інклюзивного навчання

День здоров'я

Елементи сільськогосподарської роботи.Висівання.Догляд за посівами.

Учень 3 класу Максим Станіслав .

Вчитель Хрипта М.М.

Цінності інклюзивної освіти

  • Це визнання того, що всі діти можуть навчатися.
  • Це робота зі всіма дітьми, незалежно від їх віку, національності, мови, походження, особливостей розвитку.
  • Це вдосконалення освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб всіх дітей.
  • Це частина великої стратегії по створенню інклюзивного суспільства.
  • Це динамічний процес, який знаходиться постійно в розвитку.
Картинки по запросу інклюзивне навчання

Принципи інклюзивної освіти

  • Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень.
  • Кожна людина здатна відчувати і думати.
  • Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою.
  • Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки.
  • Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків.
  • Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників.
  • Задоволення індивідуальних освітніх потреб кожної дитини.
  • Визнання спроможності до навчання кожної дитини та, відповідно, необхідність створення суспільством відповідних для цього умов.
  • Залучення батьків до навчального процесу дітей як рівноправних партнерів та перших вчителів своїх дітей.
  • Командний підхід у навчанні та вихованні дітей, що передбачає залучення педагогів, батьків та спеціалістів.
  • Складність завдань повинна відповідати здібностям дитини.
  • Рівний доступ до навчання у загальноосвітніх закладах та отримання якісної освіти кожною дитиною.
  • Подолання потенційних бар'єрів в навчанні.
ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

ПРАВОВА ОСНОВА

  • Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1/9-384 від 18.05.2012 «Організація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання»

  • Лист МОН України від 05.06.2015 №1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»

  • Лист Міністерства № 1/9-430 від 28.08.2014 р. «До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 1/9-335 та від 13.08.2014 № 1/9-413»

  • від 04.09.2014 № 1/9-445 «Про забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами, з числа переселенців із місць проведення антитерористичної операції»

  • від 13.08.2014 № 1/9-413“Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку”

  • від 26.07.2012 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»
  • від 25.09.2012 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»

  • від 28.09.2013 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням»

  • від 02.01.2013 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»

  • від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»

  • “від 02.04.2012 р. № 1/9-245 “Щодо одержання документапро освіту учнями з особливимипотребами загальноосвітніхнавчальних закладах”

  • Наказ Міністерства освіти і науки України № 912 від 01.10.2010 «Концепція розвитку інклюзивної освіти»

  • від 23.07.2013 № 1034 «Про затвердження Плану заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року»
Кiлькiсть переглядiв: 70

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.