Гурток "Умілі руки"



Керівник гуртка Попович Вікторія Михайлівна


/Files/images/IMG_20180303_150604.jpg

Мета: Розвивати в учнів творче мислення, уяву, прищеплювати любов до прекрасного, виховувати повагу до речей і своїми і чужими руками.Напрямок: декоративно-прикладне мистецтво, вишивка, виготовлення м’якої іграшки.


Програма гуртка «Умілі руки » розрахована на дітей7-10 років.


Роботу в гуртку планую так, щоб вона не дублювала програмний матеріал з праці, а щобпозакласні заняття розширювали і заглиблювали відомості по роботі з папером і картоном, тканиною, пластиліном, а також по роботі з іншими матеріалами, удосконалювали навики і уміння, що отримуються дітьми на уроках. Роботу гуртка організовую з урахуванням досвіду дітей і їх вікових особливостей. З дітьми, що не мають навиків роботи з папером, тканиною та іншими матеріалами починатиму з простіших виробів тобто для четвертого класу дається складніша робота, ніж малятам.

Діти не люблять одноманітної монотонної праці, вона їх швидко стомлює, внаслідок цього у дітей може пропасти інтерес до роботи, тому на кожному занятті види виробів необхідно міняти. Важливо щоб в роботі діти могли проявити вигадку, творчість, фантазію, що, поза сумнівом, сприятиме підвищенню ефективності праці. Правильно поставлена робота гуртка має велике виховне значення. У дітей розвивається відчуттяколективізму, відповідальності і гордості за свою працю, пошана до праці інших.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Робота в гуртку «Умілі руки» - прекрасний засіб розвитку творчості, розумових здібностей, естетичного смаку, а також конструкторського мислення дітей.

Діти, побачивши готові вироби, порівнюють їх, знаходять достоїнства і недоліки, критично відносяться до своєї роботи, у них виробляється аналітичний розум. Особливо важливо, що діти пізнають значущість своєї праці, його корисність для тих, що оточують. Дуже важлио керівникові гуртка удосконалювати естетичний смак дітей, розвивати відчуття прекрасного, підтримувати творчий початок в діяльності дитини.

На кожному занятті повинні вирішуватися завдання загальноосвітнього характеру, повідомлятися відомості про матеріали та інструменти.

Для практичної роботи відводиться велика частина часу – до 90%. Заняття проводжу в класній кімнаті, в якій є наочні посібники, великий роздатковий матеріал, шафи із зразками виробів. Кімната провітрюється, має нормативне освітлення, відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. За кожним учнем закріплюється індивідуальне робоче місце та інструменти. Перелік і об'єм матеріалів слід передбачити заздалегідь – збір деяких залежить від сезонних умов. Такі матеріали, як листя, коріння, гілочки збираємо з дітьми під час екскурсії.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Дуже важливо познайомити батьків з планом роботи гуртка. Вони допоможуть заздалегідь придбати потрібні матеріали до роботи.

Тісний зв'язок сім'ї і школи сприятиме вихованню школярів.

На заняттях з дітьми необхідно акцентувати увагу учнів не на виготовлення конкретного виробу, а на його конструктивній побудові, спільній закономірності пристрою виробу цього типу, показати варіанти щоб діти змогли б удома самостійно зробити потрібний виріб. Такий підхід, як свідчитьпрактика, значно підвищує інтерес до знань. А це є головною відзнакою від уроків трудового навчання.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Заняття можна організувати по-різному, але немає необхідності в тому, щоб спочатку виконати всі вироби з одного матеріалу, потім з іншого і так далі. Види робіт черездекілька занять бажано міняти.

У гуртку «Умілі руки» 10 учнів. З такою кількістю учнів можна здійснювати індивідуальний підхід, що помітно позначається на ефективності навчання. Керівникові гуртка треба спиратися на ті знання, уміння і навики, отримані в школі або удома, а також розвивати їх і удосконалювати.

У робочій кімнаті у нас є виставка дитячих робіт, що постійно діє. Діти бачать результати своєї праці, порівнюють зроблене, обговорюють вироби, виділяють найбільш цікаві роботи. Найбільш оптимальна тривалість занять для класу 40-50 хвилин.

ÐŸÐ¾Ñ Ð¾Ð¶ÐµÐµ изображение

Я керую кружком «Умілі руки» третій рік і бачу результати своєї праці. Діти з радістю йдуть на гурток, із захопленням працюють, своїми відмінними роботами радують вчителя, батьків, бабусь. Беруть участь в конкурсах школи і конкурсах районного масштабу.

Мають непогані результати. У дітей розвивається естетичний і художній смак, удосконалюються трудові навики і уміння.

Картинки по запросу гурток умілі руки

Основні завдання освітньої програми гуртка «Умілі руки» наступні:


1. Розвиток творчих здібностей учнів.

2. Прищепленняінтересу до мистецтва.

3. Виховання художнього смакуі працьовитості, уміння спостерігати і

виділяти головне.

4.Вдосконалення трудових умінь і навиків.

Гурток «Умілі руки» проводиться щонеділі протягом 40 хвилин.

Зміст роботи кружка «Умілі руки»

1. Екскурсія в природу. Збір природного матеріалу1год

2. Екскурсія в природу. Збір глини1 год

3. Робота з пластиліном. Рельєфне зображення тварин1 год

4. Робота з глиною. Ліплення фруктів дряпанням1 год

5. Робота з соломою. Приготування соломи до роботи1 год

6. Робота з соломою. Аплікація курчати1 год

7. Робота з соломою. Закінчення роботи1 год

8. Робота з тканиною.Аплікація з тканини1 год

9. Робота з тканиною і хутром. Аплікація звірів1 год

10. Робота з нитками.Декоративна підставка2 год

11. Робота з пір'ям птиць. Аплікація птиці з пір'я1 год

12. Робота з тканиною.М'яка іграшка «Собачка»1 год

13. Робота з тканиною.Продовження роботи.1 год

14. Робота з тканиною.Квіти з капронової стрічки1 год

15. Робота з тканиною.Квіти з капронової стрічки1 год

16. Робота з тирсою. Аплікація1 год

17. Робота з тирсою. Аплікація1 год

18. Робота з тканиною.М'яка іграшка «Курочка – ряба»5 год

19. Робота з картоном.Аплікація.1 год

20. Робота з картоном.Завершення роботи.1 год

21. Робота з папером. Аплікація Незнайки, Буратіно та інших героїв 2

22. Робота з сірниковими коробками. Виріб: вовк, заєць, жаба1 год

23. Робота з мачулою.Виготовлення ляльки3 год

24. Робота з пластмасовими пляшками. Виготовлення вази1 год

25. Пап’є-маше. Плетена корзинка-качечка.4 год

26. Робота з яєчною шкаралупою. Аплікація квітів1 год

27. Робота з папером. Подарунок випускникові1 год

28. Робота з листям. Аплікація з листя1 год

29. Робота із стружками. Аплікація собачки1 год

30. Робота з тістом. Виріб: «Гриби»1 год

31. Робота з пап'є-маше. Подарунки дитячому саду «посудка»1 год

32. Робота з пап'є-маше. Закінчення роботи1 год

33. Робота з пап'є-маше. Піднос.1 год

Матеріальне забезпечення

1.Природний матеріал

2.Глина

3.Соломка

4.Тканини різних кольорів

5.Пір'я птиць

6.Нитки різних кольорів

7.Капрон, шовк

8.Тирса

9.Поліетиленові мішки

10.Картон

11.Сірникові коробки

12.Мачула

13.Яєчна шкаралупа

14.Стружки

15.Газетний папір

16.Борошно

17.Папір кольоровий

18.Ножиці, клей

Роботи гуртківців


/Files/20191216_203947.jpg/Files/20200302_132540.jpg/Files/20200302_112113.jpg

Виставка до пасхи

/Files/images/20190417_113943.jpg

Подарунки мамусі.

/Files/images/20190304_155044.jpgПохожее изображение

Новорічні витинанки

/Files/images/658.png

подарунки мамі

/Files/images/Фото3334.jpg
/Files/images/Фото3335.jpg

Книга своїми руками

/Files/images/Фото3562.jpg/Files/images/Фото2865.jpg/Files/images/шлщ.png/Files/images/Фото3687[1].jpg

Кiлькiсть переглядiв: 65

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.