5 клас

Класний керівник

Боднар Леся Михайлівна

н.телефону 0950639300


lesja805@ukr.net


29.03.2021-10.04.2021


10.04.2021


Трудове

Тема:«Конструкційні матеріали»

Домашнє завдання:Вивчити властивості дроту.

Нім мова

Тема:,,У місті". Домашня робота. Впр.3 ст.176.wym-1617547926591

Обр мист
Укр мова

Тема: Розвиток мовлення.Складання висловлення з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення Написати у зошит твір-розповідь на одну з тем:

1. «Мої улюблені квіти».

2. «Шкільний сад»

3. «Що ми побачили в лісі».

Використати у творі однорідні члени речення й узагальнювальні слова.

Обсяг письмового твору – 0,5 – 1 стр.

Укр літ

Тема:Євген Гуцало. «Лось». Тема вічного протистояння добра і зла в оповіданні.ТЛ: оповідання

Ознайомитись із життям і творчістю письменника з підручника на с. 199 і за посиланням:wym-1617547950031

Записати у зошит і вивчити визначення з теорії літератури:оповідання, особливості оповідання(з підручника, с. 200).

Прочитати оповідання «Лось» у підручнику, с. 200 – 207.

Аудіотекст оповідання:wym-1617547978078

Знати розповідати оповідання.

Історія
Тема: Хто заклав підвалини української історичної наукиОпрацювати §23Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=1pFkTcACtAo

09.04.2021


Матем

Тема : Розв'язування задач і вправКонференция у zoom

Д/з :Виконати завдання 1129,1130.

Інформ

Тема : Практична робота 6. "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч."

Виконати тестові завдання з посиланням на джерело.wym-1617548155624

Д/з: Опрацювати § 4.2

Матем

Тема : Контрольна робота 8.

Виконати контрольну роботу на листочках.

Природозн

Тема: Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому.

Д/з. Опрацювати параграф 40, виконати вправу «Сторінка природодослідника» на ст.150 письмово. Переглянути відеоурок за посиланнямwym-1617548042560

Фіз вих

wym-1617548023236

Зар літ

Тема: Знайомі образи з прочитаних книгwym-1617548005365

домашня робота виразно читати вірш


08.04.2021


Трудове
Нім мова

Тема:,,Місто чи село?" Домашня робота. Впр.6 ст.174.wym-1617548291265

Обр мист

Тема: Українські писанкиwym-1617548273821

Опрацювати §25, ст. 121-127

Завдання: Підготувати ескіз великодньої писанки (техніка на вибір учня: фарби,графітові олівці).

Укр мова

Тема:Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

Повторити правила з§ 55, с. 162; опрацювати таблицю на с. 163.

Виконати вправи 438 (усно), 443 (письмово), с.163-164.

Укр літ

Тема:Мелодійність віршів П.Тичини.«Блакить мою душу обвіяла…»

Прочитати вірш Павла Тичини«Блакить мою душу обвіяла…»у підручнику на с. 197.Послухати вірш за посиланням:wym-1617548251483Поміркуйте над прочитаним: пит. 1 – 9 (усно), с. 197.Навчитися виразно читати вірш.Вивчити напам’ять 1 вірш Павла Тичини (на вибір).

Історія
Тема: Як історики досліджують козацьку добуОпрацювати §22Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=fh2HoLHJGB0

Трудове навчання,

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Вміти розрахувати вартість виробу.


07.04.2021


Матем

Тема : Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота.

Виконати завдання за посиланням на джерело.wym-1617548386415

Д/з : Виконати завдання 1125,1127.

Укр мова

Тема:Узагальнювальне слово при однорідних членах речення

Опрацювати§ 55, с. 162, вивчити правила.Виконати вправи 437 (усно), 439 (письмово), с. 163.

Природозн

Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.

Д/з. Опрацювати параграф 39, записати підсумки на ст.145, виконати тести за посиланням join.naurok.ua. Код доступа8443796.

Музика

Тема: Музика та інші види мистецтваwym-1617548359240Опрацювати ст. 136-143.

Прослухати:

· Л. Деліба Піцикато «Навшпиньки» з балету «Сільвія»wym-1617548342249

Розучити пісню:

Слова О. Вратарьова, музика О. Злотника «Школярі-школярики»wym-1617548322957

Домашнє завдання.Розучити пісню «Школярі-школярики», засвоїти поняття «піцикато».

Трудове навчання,

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Виготовляти виріб за допомогою з’єднання на клею.


06.04.2021


Нім мова

Тема:,,Узагальнення знань з теми:,,Подорож." Повторити вивчену тему.Виконати завдання на ст.171.wym-1617548496787

Математика

Тема : Округлення чисел.wym-1617548479402

Опрацювати § 31Конференция у zoom

Виконати завдання 1122,1123.

Укр мова

Тема:Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення

Повторити правила з§ 54, с. 159, опрацювати таблицю на с. 160.

Виконати вправи 430 (усно), 433, 435 (письмово), с.160-162.

Фіз вих

wym-1617548407073

Зар літ

Тема: Марина Іванівна Цветаєва «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літературиwym-1617548432336

домашнє завданняЗапишіть в зошит 5 прислів’їв про книгу

Фіз вих

wym-1617548456748


05.04.2021


Укр мова

Тема:Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками і(й), а, але)

Опрацювати§ 54, с. 159, вивчити правила.

Виконати вправи 427 (усно), 429 (письмово), с.159-160.

Зар літ

Тема: Урок – квест «Пригоди Аліси в нашій школі»

- Декілька уроків поспіль, ми з вами вивчали чудовий твірвідомого автора Льюїса Керолла «Аліса у Країні Див». Ми поринули у світ Алісиної фантазії, знайомились з незвичайними персонажами.

Сьогодні ж Аліса потрапила у халепу, а для того щоб їй повернутися додому, нам треба їй допомогти.Тож вирушаймо у подорож!

Переглянути презентацію

Домашня роботаНамалювати в робочому зошиті одного із улюблених персонажів твору

Укр літ

Тема:Мелодійність віршів П.Тичини.«Гаї шумлять…»

Прочитати вірш Павла Тичини«Гаї шумлять…»у підручнику на с. 196.

Послухати вірш за посиланням:wym-1617548560709

Поміркуйте над прочитаним: пит. 1 – 8 (усно), с.196-197.

Навчитися виразно читати вірш.

Українознавство

Тема: «Велесова книга». Літопис Аскольда про зв’язки протоукраїнців з чужоземцями

Велесова книга викладає історію східних слов'ян(іменованих, зокрема, русами тарусичами) від міфологічних пращурів до варяга Ерека (деякими коментаторами ототожнюється зРюриком). Власне історія викладається непослідовно, народи різних епох начебто зводяться в один час, складається враження, що ігноруються західна і південна гілки слов'янських племен, використовуються літературні назви історичних персонажів . Географія представлена в розпливчастих межах, сполучаючи віддалені один від одного місцевості в єдиний театр дії.

Більшу частину текстів займає прославляння самих русичів з протиставленням їм візантійців іготів, перераховуються язичницькі боги, поверхово описуються обряди русів.

· «Літопис Аскольда»(«Аскольдов літопис»)— реконструкціялітописудекількома дослідниками, який гіпотетично написано за часів правліннякиївських князівАскольдаіДіра. Більшістю дослідників визнаєтьсянауковою містифікацією.

· «Літопис Аскольда»мав на меті визначити місце Київської дер­жави як невід’ємної частини християнської ойкумени, а історію нашої країни – як безпосередній елемент світової історії. Київські книжники запровадили особливу Руську еру літочислення, згідно якої відлік років вели від 860 р. – прилучення Русі до «християнської благодаті».

o Історичні події та їх датування:
— похідрусіву війську Набусара;
— прихідслов'яннаДніпро— з «гори Ірської» (в районіІндії);
— датування періоду слов'яно-готськихвоєн; та періоду «приходуварягівнаРусь».

Домашня робота

Склади пазл: wym-1617548531404

Основи здоров’я

Тема: Автономна ситуація.

Д/з. Опрацювати параграф 23,записати формулу безпеки на ст.134, завдання 3,4 на ст.140 письмово.

Нім мова
Тема:,,Ми подорожуємо охоче." Створення проекту. Домашня робота. Створити проект по темі уроку.

02.04.2021


Матем

Тема : Ділення десяткових дробів.Повторити § 30Виконати завдання 1073,1075.

Інформ

Тема : Лінійні алгоритми.Подивитися відеоурокwym-1616958439723

Виписати правила(основне) з відеоурокуОпрацювати § 4.2

Матем

Тема : Розв'язування вправ

Конференция у zoomПовторити § 30Виконати завдання 1079,1081.

Природозн

Тема: Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища.

Д/з. Опрацювати параграф 38, почати готувати навчальний проект:» Вирощування найвищої бобової рослини».

Фіз вихwym-1616958459171
Зар літ

Тема: Особливості художньої мови твору

Домашня робота Розгадати анаграми «Чаювання Аліси»wym-1616958473647


01.04.2021


Трудове

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання:Вміти розрахувати вартість виробу.

Нім мова

Тема:,,Древнє місто Київ". 1.Повтроення лексики. 2.Читання. Впр.3 ст.168. 3.Пошукова робота. Впр.4 ст.168. 4.Перегляд презентації. Домашня робота Впр.5 ст.168.wym-1616958300306

Обр мист

Тема: Орнаментальна композиція

Опрацювати ст. 117-120Завдання: створити орнамент для закладкиwym-1616958321890

Укр мова

Тема:Контрольна роботаз теми «Відомості із синтаксису й пунктуації. Словосполучення. Речення. Другорядні члени речення» (тест)

Виконати контрольні тестові завданняна платформі «На Урок».

Домашня робота. Повторити про однорідні члени речення.

Укр літ

Тема:Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя і зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!».ТЛ: ліричний герой

Ознайомитись із життям і творчістю поета з підручника на с. 194 і за посиланням:wym-1616958350950

Прочитати вірш Павла Тичини«Не бував ти у наших краях!»на с. 195 підручника.

Послухати вірш за посиланням: wym-1616958396985

Записати у зошит визначення з теорії літератури.

Ліричний герой– це художній образ, створений письменником. Він є носієм переживання (настрою) в ліричному творі.Тобто, це образ, що виникає в уяві читача під враженням висловлених у творі почуттів, переживань, роздумів тощо.

Усні відповіді на питання 1 – 7 на с. 195.

Домашнє завдання. Навчитися виразно читати вірш.

Історія
Тема: Як історики досліджують княжу добуОпрацювати §21Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=HgPf7Q2hYtY


31.03.2021


Матем

Тема : Ділення десяткових дробів.

Опрацювати § 30Подивитися відеоурокКонференция у zoomВиконати завдання 1064,1066.wym-1616958168559

Укр мова

Тема:Розвиток зв’язного мовлення.Діалог-розпитування з використанням реплік-речень,що містять додатки, означення чи обставини

Пригадати про діалог на його оформлення на письмі (підручник, с. 10).

Написати діалог у формі питальних і розповідних речень, що містятьдодатки, означення чи обставинина одну з поданих тем:

1. Домашня тварина, про яку ти мрієш.

2. Твоє улюблене заняття.

Домашня робота. Повторити правила 秧47 – 53, с.138 – 155, підготуватися до контрольної роботи.

Трудове

Тема:«Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Виготовляти виріб за допомогою з’єднання на клею.

Трудове

Тема:«Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Виготовляти виріб за допомогою з’єднання на клею.

Природозн

Тема: Інструктаж з БЖД.Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників.

Д/з. Повторити параграф 34-36,урок через Zoom.

Музика

Тема: Звучить хор

Опрацювати ст.130-135

Прослухати:

· М. Глінка. Романс «Венеціанська ніч» у виконанні ансамблю вокалістівwym-1616958199642 wym-1616958227665

· Хор «Слався» з опери «Іван Сусанін»

Закріпити пісню В. Філіпенка, А. Навроцького «Прийди, прийди, весно красна»wym-1616958250566

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКАwym-1616958274253


30.03.2021


Укр мова

Тема:Визначення на письмі головних і другорядних членів речення. Узагальнення вивченого з теми «Відомості із синтаксису й пунктуації. Словосполучення. Речення. Другорядні члени речення»

Повторити вивчене зсинтаксису й пунктуації про словосполучення, речення, головні й другорядні члени речення,§§47 – 53, с.138 – 155.

Виконати завдання (письмово).

Завдання 1. Запишіть подані речення, підкресліть усі слова як члени речення.

Завдання 2. Випишіть з поданих речень п’ять словосполучень, зробіть їх синтаксичний розбір (за зразком з підручника на с. 141).

1.Народилося літо з дощів і снігів, наполохано сіло в садочку під вишнею.2. Червоне сонце закотилося в імлу й пірнуло за обрій. 3. Жваве полум’я жагуче здійнялося вгору й засичало. 4. В синім небі Чумацький Шлях показує дорогу. 5. Мама — найкрасивіша жінка у світі. 6. Над доріжкою з асфальту дві берізки обнялись. 7. Перед ним шелестять достиглі поля жита і пшениці.

3. Виконати тестові завдання на платформі «На Урок».

Домашня робота. Повторити правила 秧47 – 53, с.138 – 155.

Виконати письмово завдання на с. 158 (1 – 6).

Нім мова

Тема:,,Українська столиця". 1.Слова/рамка/ ст.167. 2.Множина іменників. Впр.1 ст.167. 3.Опис картин. Впр.2 ст.167. Домашня робота. Розповідь по темі. Переглянути презентацію.wym-1616958043148

Математика

Тема : Розв'язування задач і вправ.

Повторити § 29Виконати завдання 1029,1033.

Укр мова

Тема:Визначення на письмі головних і другорядних членів речення. Узагальнення вивченого з теми «Відомості із синтаксису й пунктуації. Словосполучення. Речення. Другорядні члени речення»

Повторити вивчене зсинтаксису й пунктуації про словосполучення, речення, головні й другорядні члени речення,§§47 – 53, с.138 – 155.

Виконати завдання (письмово).

Завдання 1. Запишіть подані речення, підкресліть усі слова як члени речення.

Завдання 2. Випишіть з поданих речень п’ять словосполучень, зробіть їх синтаксичний розбір (за зразком з підручника на с. 141).

1.Народилося літо з дощів і снігів, наполохано сіло в садочку під вишнею.2. Червоне сонце закотилося в імлу й пірнуло за обрій. 3. Жваве полум’я жагуче здійнялося вгору й засичало. 4. В синім небі Чумацький Шлях показує дорогу. 5. Мама — найкрасивіша жінка у світі. 6. Над доріжкою з асфальту дві берізки обнялись. 7. Перед ним шелестять достиглі поля жита і пшениці.

3. Виконати тестові завдання на платформі «На Урок».

Домашня робота. Повторити правила 秧47 – 53, с.138 – 155.

Виконати письмово завдання на с. 158 (1 – 6).

Зар літ

Тема: Персонажі, які оточують героїнюwym-1616958089188 wym-1616958107877

Домашня робота Заповнити таблицю «Персонажі казки»

Фіз вих

wym-1616958071091 wym-1616958140008


29.03.2021


Укр мова

Тема:Обставина як другорядний член речення: питання, позначення на письмі

Опрацювати§ 53, с. 155.

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1616957745060

Виконати вправи 417 (усно), 424 (письмово), с. 156 – 157.

Домашня робота. Вивчити правила з§ 53 на с. 155.

Виконати вправу 425, с. 157.

Зар літ

Тема: Образ Аліси

Домашня робота Скласти сенкан «Аліса», намалювати ілюстрацію.wym-1616957777953

Укр літ

Тема:«Садок вишневий коло хати…» Т. Шевченка – перлина української та світової ліричної поезіїwym-1616957828182

Прочитати вірш Т. Шевченка«Садок вишневий коло хати…»,с. 193 підручника.

Послухати вірш за посиланням:

Послухати вірш-пісню на муз. М. Лисенка:wym-1616957857787

Усні відповіді на питання 1 – 6 на с. 193.

Домашнє завдання. Вивчити вірш напам’ять.

Українознавство

Тема: Географічне та геополітичне розташування України в світі

Українозна́вство— галузь гуманітарних знань, орієнтована на вивчення економічної, політичної, соціальної, культурної, історичної проблематики України, а також життя української діаспори за кордоном.

· Поміркуй, що таке"Україна"?

· Склади асоціативний кущ до слова" Україна"?

Домашня робота; Виконати вправу

Основи здоров’я

Тема: Пожежа в побуті.

Д/з. Опрацювати параграф 22 на ст.126-132, розглянути ситуаційні завдання на ст.132, дати відповідь.

Нім мова

Тема:,,Україна-моя Батьківщина". 1.Слова/рамка,впр.1ст.165/. 2.Читання. Впр.2ст.165. 3.Пошукова робота. Впр.3 ст.166. 4.Письмо. Впр.4 ст.166. Домашня робота. Впр.5 ст.166.wym-1616958008201


09.03.2021-24.03.2021




24.03.2021


Матем

Тема : Множення десяткових дробів.Повторити § 29

Д/з : Виконати завдання 1017.

Укр мова

Тема:Означення як другорядний член речення: питання, позначення на письмі

Опрацювати§ 52, с. 152.Подивитися відео за посиланням:wym-1616405529881

Виконати вправи 407 (усно), 408 (письмово), с. 152.

Домашня робота. Вивчити правила з§ 52 на с. 152.Виконати вправу 415, с. 155.

Трудове

Тема: «Виготовлення виробу з бісеру та ниток»

Домашнє завдання:Виготовляти виріб за допомогою ниток на рослинну тематику.

Трудове

Тема: «Виготовлення виробу з бісеру та ниток»

Домашнє завдання:Виготовляти виріб за допомогою ниток на рослинну тематику.

Природозн

Тема: Бактерії.

Д/з. Опрацювати параграф 37. Записати висновки, переглянути відеоурокwym-1616489085971

Музика

Тема: Світ вокальної музики Опрацювати ст.124-129

Прослухати:

· Дж. Каччіні «AveMaria»wym-1616405552963

Ф. Шуберт «AveMaria»wym-1616405569062

Розучити пісню В. Філіпенка, А. Навроцького «Прийди, прийди, весно красна»wym-1616405587209


23.03.2021


Укр мова

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі

Написати у зошит твір-роздум на одну з тем (на вибір) за складеним планом, дотримуючись типу роздуму.

Переглянути теоретичний матеріал у підручнику на с. 135, 149.

Теми до твору-роздуму:

1. Чому необхідно знати історію свого народу.

2. Чому потрібно знати звичаї свого народу.

3. Чого не можна купити за гроші.

4. Що може зробити мене щасливим.

Домашня робота. Повторити правила 秧48 – 51, с.142 – 152.

Нім мова
Тема:,,Берлін - німецька столиця". 1.Слова/рамка/, впр.1ст.162. 2.Пошукова робота. Впр.2 ст.162. 3.Опис картин. Впр.3 ст.163. 4.Читання і переклад. Впр.4 ст.164. Домашня робота. Впр.5 ст.164.
Математика

Тема : Множення десяткових дробів.Опрацювати § 29 Конференция у zoom.

Д/з : Виконати завдання 1011

Укр мова

Тема: Розвиток зв’язного мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі

Написати у зошит твір-роздум на одну з тем (на вибір) за складеним планом, дотримуючись типу роздуму.

Переглянути теоретичний матеріал у підручнику на с. 135, 149.

Теми до твору-роздуму:

1. Чому необхідно знати історію свого народу.

2. Чому потрібно знати звичаї свого народу.

3. Чого не можна купити за гроші.

4. Що може зробити мене щасливим.

Домашня робота. Повторити правила 秧48 – 51, с.142 – 152.

Фіз вих

wym-1616405653972

Зар літ

Тема: Світ уяви Аліси та її захопливі пригодиwym-1616405635323

Фіз вих
wym-1616405613909


19.03.2021


Матем

Тема : Розв'язування вправ.

Повторити § 28

Д/з : Виконати завдання 986,988

Інформ

Тема : Середовище опису Scrstch й виконання алгоритмів

Опрацювати § 4.2 ст. 173-176 Подивитися відеоурок wym-1615730304449Виконати завдання 3 ст. 176.

Матем

Тема : Розв'язування вправ. Самостійна робота.

Виконати тестові завдання з посиланням.wym-1615730329361

Д/з : Виконати завдання 990.

Природозн

Тема: Гриби.

Д/з. Опрацювати параграф 36, записати підсумки на ст.133, переглянути відеоурок за посиланням wym-1615730359483

Фіз вих

wym-1615730381209

Зар літ

Тема: Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії.Переглянути відеопосиланняwym-1615730410971 wym-1615730427812

Домашня робота: Виписати 5 цитат що характеризують Алісу.


18.03.2021


Трудове

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Завершення виготовлення виробу з бісеру або стрічок.

Нім мова

Тема:,,Німеччина- країна і люди". Ст.160 - 161. 1.Слова/рамка/, впр.1,2 ст.160. 2.Пошукова робота. Впр.3 ст.160. 3.Письмо. Впр.4 ст.161. Домашня робота. Впр.6 ст.161.wym-1615730517249

Обр мист

Тема: Види декоративно-ужиткового мистецтваwym-1615730541305

Опрацювати ст. 112-116Завдання: створити ескіз предмета побуту – рамку для фото або малюнка.

Укр мова

Тема:Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Додаток як другорядний член речення: питання, умовне позначення Опрацювати § 51, с. 150.Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615730575502

Виконати вправи 401 (усно), 402 (письмово), с. 150.

Домашня робота. Вивчити правила з § 51 на с. 150.Виконати вправу 406, с. 152.

Укр літ

Тема:Тарас Шевченко. Картини довколишнього світу, природи у віршах поета – художня реальність, створена уявою митця за допомогою засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе…».ТЛ: ліричний твір, персоніфікаціяПодивитися презентацію про поета:wym-1615730607059

Опрацювати теоретичний матеріал з підручника на с. 191.

Записати у зошит визначення з теорії літератури: ліричний твір, персоніфікація(підручник, с. 191).

Прочитати вірш Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…», с. 192.

Послухати вірш за посиланням:wym-1615730627113

Усні відповіді на питання 1 – 4, с. 192.Виконати завдання 5 на с. 192.

Домашнє завдання. Вивчити напам’ять вірш «За сонцем хмаронька пливе…»Т. Шевченка на с. 192 з підручника або за посиланням: wym-1615730651875

Історія

Тема: Узагальнення з теми «Історія України в памятках»Повторити §13-18


17.03.2021


Матем

Тема : Віднімання десяткових дробів.Подивитися відеоурокwym-1615730702759

Опрацювати §28 Відеоконференція у zoom

Д/з : Виконати завдання 976,978

Укр мова

Тема:Види речень за метою висловлення (розповідні, питальні, спонукальні) й за емоційним забарвленням (окличні й неокличні)

Опрацювати § 49, с. 146 – 147, 148.Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615730725325Виконати вправи 387 (усно), 390 (письмово), 394, с. 146 – 148.

Домашня робота. Вивчити правила з § 49 на с. 146 – 148.Виконати вправу 396, с. 148.

Трудове

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Виготовляти виріб за допомогою з’єднання на клею.

Природозн

Тема: Тварини.

Д/з. Опрацювати параграф 35,записати підсумки на ст.128, виконати завдання 3 на ст.129. Переглянути відеоурок за посиланням wym-1615730760904

Музика

Тема: Велике українське сімействоОпрацювати ст.120-123Прослухати:

· М. Калачевський. Ноктюрн у виконанні академічного оркестру народних інструментів.wym-1615730791715

Закріпити пісню Н. Май «Червона калина»wym-1615730807979

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКАwym-1615730824098


16.03.2021


Укр мова

Тема:Підмет і присудок як граматична основареченняОпрацювати § 48, с. 142 – 143 (друга частина).

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615730886165

Виконати вправи 382 (усно), 384, 385 (письмово), с. 144.

Домашня робота. Вивчити правила з § 48 на с. 142 – 143.Виконати вправу 386, с. 145.

Нім мова

Тема:,,Як можна подорожувати?" Ст.158 - 159. 1.Слова/рамка/, впр.1ст.158. 2.Пошукова робота. Впр.2 ст.158. 3.Письмо. Впр.4 ст.159. 4.Читання. Впр.3 ст.159. Домашня робота. Впр.6 ст.159.wym-1615730916576

Математика

Тема : Додавання десяткових дробів. Розв'язування вправ.Подивитися відеоурокwym-1615730943866

Відеоконференція у zoomОпрацювати § 28

Д/з : Виконати завдання 967,970.

Укр мова

Тема:Підмет і присудок як граматична основареченняОпрацювати § 48, с. 142 – 143 (друга частина).Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615730976647

Виконати вправи 382 (усно), 384, 385 (письмово), с. 144.

Домашня робота. Вивчити правила з § 48 на с. 142 – 143.Виконати вправу 386, с. 145.

Фіз вих

wym-1615731009456

Зар літ

Тема: Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії.Переглянути відеопосиланняwym-1615731037568 wym-1615731084588

Домашня робота: Намалювати ілюстрацію до твору.

Фіз вих

wym-1615731064572


15.03.2021


Укр мова

Тема:Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)

Опрацювати § 48, с. 142 – 143 (перша частина).

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615731121227

Виконати вправи 377, 378 (усно), 383, с. 142-144.

Домашня робота. Вивчити правила з § 48 на с. 142 – 143.Виконати вправу 379, с. 143.

Зар літ

Тема : Продовження книги «Аліса в Задзеркаллі»wym-1615731144878

Домашня робота: Прочитати повість казку «Аліса в країні див».

Укр літ

Тема: РІДНА УКРАЇНА. СВІТ ПРИРОДИ. Степан Васильченко. «В бур’янах» – один з найкращих художніх творів про дитинство Тараса Шевченка. Україна часів поета. Розповідь про поета, його дитинство (на основі повісті С. Васильченка)

Опрацювати твір С. Васильченка «В бур’янах» з підручника, с. 186 – 190.

Уміти дати усні відповіді на питання 1 – 6 на с. 190.

Розповідати про дитинство Тараса Шевченка.

Подивитися відео про Т. Г. Шевченка:wym-1615731170653

Домашнє завдання. Ознайомитись з поезіями Т. Шевченка («Кобзар»; підручник, с. 192 – 193).

Українознавство

Тема: Узагальнення з теми «Моя держава – Україна»

1. Що таке держава?

2. Який основний закон України?

3. Столиця України.

4.Запишіть найвідоміші пам’ятки столиці України.

5.Запишіть державні свята протягом року.

6. Написати твір «Моє ставлення до історичного минулого моєї держави»

Основи здоров’я

Тема: Якщо виникла пожежа.

Д/з. Опрацювати параграф 22,виконати тести за посиланнямjoin.naurok.ua. Код доступа1101339.

Нім мова

Тема:,,Подорож.Куди їдеш ти?" Ст.155-157. 1.Слова/рамка/. Впр.1 ст.155. 2.Пошукова робота. Впр.2 ст.155. 3.Географічні назви. Впр.2(в) ст.156. 3.Аудіювання. Впр.3 ст.156. 4.Читання. Впр.4 ст.157. Домашня робота Впр.6 ст.157.wym-1615731231728


12.03.2021


Матем

Тема : Поняття про десятковий дріб.

Повторити §27

Виконати завдання 927,931,938

Інформ

Тема : Способи опису алгоритму. Програма.

Подивитися відеоурокwym-1615275269148

Опрацювати § 4.1 ст. 169-173

Виконати завдання 2 ст. 176

Матем

Тема : Порівняння десяткових дробів.

Подивитися відеоурокwym-1615275301424

Відеоконференція у zoom

Д/з : Опрацювати §27Виконати завдання 939,940

Природозн

Тема: Різноманітність організмів. Рослини.

Д/з. Опрацювати параграф 34, виконати завдання 3,4 на ст.124. Переглянути відеоурок за посиланням wym-1615275342354

Фіз вих

wym-1615275445153

фіз.вих

wym-1615275479864

Зар літ

Тема : Втілення сюжету повісті – казки Л. Керролла «Аліса в країні див» у різних видах мистецтва.

Переглянути відеопосиланняwym-1615275377720

Домашня робота Переглянути фільмwym-1615275401953


11.03.2021


Трудове

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Виготовляти виріб за допомогою з’єднання на клею.

Нім мова

1.Слова/рамка/, впр.1ст.150. 2.Читання. Впр.2 ст.150. 3.Аудіювання. Впр.3 ст.151. 4.Опис. Впр.4 ст.151. Домашня робота. Впр.5 ст.151.

Обр мист

Тема: Засоби художньої виразності в скульптурі

Опрацювати ст. 109-112wym-1615275525956

Завдання: створити рельєфну композицію із солоного тіста.

Укр мова

Тема:Словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні. Синтаксичний розбір словосполучення

Повторити правила з§ 47, с. 138.

Переглянути відеоуроки за посиланнями:wym-1615275557531 wym-1615275579037

Виконати вправу 374, с. 141.

Домашня робота. Повторити правила з§ 47 на с. 138 – 139.

Виписати з поданих речень п`ять словосполучень,виконати письмово їх синтаксичний розбір.

Ледве дихнуло весняним теплом, як усе навкруги змінилося.Розтанув на водоймах твердий лід. Прилетіли співучі птахи з теплих країв. Прокинулись милі лісові звірята від зимової сплячки. Дерева прокидаються від зимового сну, з’являється молода зелена травичка. Повітря наповнюється духмяним запахом рослин. Весною все на землі оновлюється,пробуджується до нового життя.

Укр літ

Тема:Контрольна робота з теми «Історичне минуле нашого народу. Літописні оповіді. Олександр Олесь. Зірка Мензатюк» (тест)

Виконати контрольні тестові завдання на платформі «На Урок».

Домашнє завдання. Прочитати твір Степана Васильченка «В бур’янах», с. 186. Розповідати про дитинство Тараса Шевченка.

Історія

Тема: Під високочолим небом, або Україна незалежнаОпрацювати §18.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=dKhKyeh9Pc8


10.03.2021


Матем

Тема : Урок корекції знань. Що таке десятковий дріб?

Подивитися відеоурокwym-1615275657846

Відеоконференція у zoom

Д/з : Опрацювати § 27Виконати завдання 924,926

Трудове

Тема: «Виготовлення виробу з бісеру»

Домашнє завдання: Продовжити виготовляти виріб з бісеру або стрічок.

Природозн

Тема: Організм і його властивості. Клітинна будова організмів.

Д/з. Опрацювати параграф 33, завдання «сторінка природодослідника» на ст.119 виконати.

Музика

Тема: Симфонічна музика

Опрацювати ст.114-119

Прослухати:

· Г. Свиридов. Вальс.wym-1615275716206

Розучити пісню Н. Май «Червона калина»wym-1615275735978

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКАwym-1615275757808


09.03.2021


Укр мова

Тема:Контрольна робота з теми «Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків. Правила вживання знака м’якшення й \апострофа» (тест)

Виконати контрольні тестові завдання на платформі «На Урок».

Нім мова

Нім.мова -5 клас. Тема:,,Урок нім.мови". Ст.148-149. 1.Слова/рамка/, впр.1 ст.148. 2.Пошукова робота. Впр.2 ст.148. 3.Читання. Впр.4 ст.148. Домашня робота. Впр.5 ст.148.

Математика

Тема : Контрольна робота з теми : " Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками".

Виконати контрольну роботу на листочках.

Укр мова

Тема: Відомості із синтаксису й пунктуації.Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення

Опрацювати§ 47, с. 138.

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1615275814783

Виконати вправу 368 (усно), 369, с. 139.

Домашня робота. Вивчити правила з§ 47 на с. 138 – 139.

Виконати вправу 370, с. 139.

Фіз вих

wym-1615275840053

Зар літ

Тема : Л. Керролл «Аліса в країні див». Творча історія книги

Переглянути відеопосиланняwym-1615275885522

Домашня роботаСкласти анкету письменника

08.02-05.03. 2021 рік






05.03.2021


Матем

Тема 1: Розв'язування задач і вправ.Повторити §26 Виконати завдання 901,906.

Інформ

Тема : Виконавців алгоритмів та їх системи команд.

Подивитися відеоурокwym-1614534943611

Опрацювати § 4.1Виконати завдання 2, ст. 167.

Матем

Тема 2: Розв'язування задач і вправ.Повторити §26Виконати завдання 907,908.

Природозн

Тема: Узагальнення знань по темі «Земля як планета»

Д/з. Виконати тести за посиланням join.naurok.ua. Код доступа3035150.

Фіз вих

wym-1614534970829

Зар літ

Тема: Контрольна робота «Світ дитинства»Виконати тест.

Домашня робота. Повторити вивчений матеріал


04.03.2021


Трудове,

Тема: «Виготовлення виробу».

Домашнє завдання: Провести прийоми плетіння з стрічок, або нанизування бісеру.

Нім мова
Тема:,,Що нам дозволено робити?"
1.Слова повторити. 2.Граматика ст.214. Законспектувати модальні дієслова. 3.Письмо. Таблиця ст.215/вивчити/. Домашня робота. Впр.5 ст.147.
Обр мист

Тема: Що таке скульптура. Види скульптуриwym-1614535193197 wym-1614535215142

Опрацювати ст. 103-108 Завдання: зліпити виразний образ тварини.

Укр мова

Тема:Правильна вимова і написання слів з апострофом Повторити§ 41, с. 123 (таблиці).

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1614535162293

Виконати вправи 330 (усно), 331 (письмово), с. 124.

Домашня робота. Повторити правила за таблицями з § 41 на с. 123. Виконати вправу 333, с. 125. Повторити вивчене з §§34 – 40, с.107 – 121, підготуватися до контрольної роботи.

Укр літ

Тема: Позакласне читання.Антін Лотоцький.«Михайло-семиліток».Давньоруські часи України у творі. Порівняльна характеристика образів братів – Михайлика і Лихослава. Розуміння добра і зла

Аудіокнига твору:wym-1614535130973

Подивитися презентацію:wym-1614535089483Переказ твору за планом (усно).характеристика героїв твору (усно).Записати риси характеру образу братів.

Домашня робота. Написати прислів’я про добро і зло. Повторити вивчене з розділу «Історичне минуле нашого народу» (літописні оповіді, творчість Олександра Олеся, Зірки Мензатюк), підготуватися до контрольної роботи з теми.

Історія
Тема: Маки пам’яті, або Україна у Другій світовій війні.Опрацювати §17.Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=MaP8TSpHXIE

03.03.2021


Матем

Тема : Розв'язування вправ. Самостійна робота. Виконати тестові завдання за посиланнямwym-1614535518826

Укр мова

Тема:Правила вживання апострофа Опрацювати§ 41, с. 123 (таблиці).

Подивитися відеоурок за посиланням: Виконати вправи 325 (усно), 326, 327 (письмово), с. 123, 124.wym-1614535497950

Домашня робота. Вивчити правила за таблицями з § 41 на с. 123. Виконати вправу 328, с. 124.

Трудове
Тема: «Прикраси з бісеру або стрічок»

Домашнє завдання: Підготувати малюнок виробу з бісеру або стрічок

Природозн

Тема: Розчини в природі. Значення води у природі. Використання води людиною.

Д/з. Опрацювати параграф 32,записати підсумки на ст.114, виконати завдання 4 на ст.114.

Музика

Тема: Грає ансамбль

Опрацювати ст. 110-113

Прослухати:

· В. Барвінський. Квартетwym-1614535467043

· Український гопак у виконанні квартету народних інструментівwym-1614535448318

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКАwym-1614535352383

Закріпити норвезьку народну пісню «Чарівний смичок»wym-1614535333325


02.03.2021


Укр мова

Тема:Сполучення букв -йо-, -ьо-Опрацювати§ 40, с. 121 (таблиці).Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1614535824758

Виконати завдання за посиланням:wym-1614535842915Виконати вправу 320, с. 122.

Домашня робота. Вивчити правила за таблицями з § 40 на с. 121 або з відео уроку.Виконати вправу 322, с. 122.

Нім мова
Тема:,,Що ми маємо робити?
"Ст.146-147. 1.Слова/рамка/,впр.1 ст.146. 2.Письмо. Впр.2 ст.146. 3.Читання. Впр.8(а) ст.146. 3.Граматика ст.214. Домашня робота. Впр.3(в) ст.146. Вивчити відмінювання модальних дієслів.
Математика

Тема :Розв'язування задач і вправ.Повторити §26Виконати завдання 899,900

Укр мова

Тема:Сполучення букв -йо-, -ьо-

Опрацювати§ 40, с. 121 (таблиці).

Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1614535764056

Виконати завдання за посиланням:wym-1614535742367Виконати вправу 320, с. 122.

Домашня робота. Вивчити правила за таблицями з § 40 на с. 121 або з відео уроку.Виконати вправу 322, с. 122.

Фіз вих

wym-1614535696282

Зар літ

Тема: Позакласне читання Анджела Нанетті «Мій дідусь був черешнею».

Вікторина:

1. Хто така Фелічія?

2. Що означає ім’я Фелічія?

3. Коли вперше Тоніно зустрічається зі смертю?

4. А чи злякався Тоніно? Що бабуся йому відповіла на це?

5. Коли вдруге він зустрічається зі смертю?

6. Як дідусь пояснив Тоніно що таке померти?

Фіз вих

wym-1614535661781


01.03.2021


Укр мова

Тема:Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення)Повторити§ 39, с.118 – 119(таблиці).

Переглянути відеоурок за посиланням:wym-1614536046544

Виконати вправи 314, 316, с. 120.

Домашня робота.Повторитиправила за таблицями з § 39 на с.118 – 119. Виконати вправу 317, с. 120.

Зар літ

Тема: Позакласне читання Анджела Нанетті «Мій дідусь був черешнею»wym-1614536013974

https://youtu.be/MIr5MzlEBOQ

д/з. Написати СМС – повідомлення для Тоніно.

Укр літ

Тема:Зірка Мензатюк.«Таємниця козацької шаблі».Образи козаків та символіка козацької шаблі у творі

Душу й тіло ми положим за нашу свободу,

І покажем, що ми, браття, козацького роду.

П. Чубинський

  • Що вам відомо про козаків? (Усно.)
  • Які асоціації викликає у вас слово «шабля»?

Записати у зошит.

Козаки– сміливі, відважні, мужні, вимогливі до себе та інших, винахідливі, мають почуття гумору, лицарі, непереможні.

Шабля– зброя, захист, перемога, відвага, смерть.

Прислів’я про шаблю.

  • Береженого Бог береже, а козака шабля стереже.
  • Дай, Боже, воювати і шабель не виймати.
  • Кінь, шаблюка, вітер в полі – і ніхто не здолає козацької волі.
  • Козаку лучче проміняти шаблю на веретено, ніж напасти вдвох на одного.
  • В бою козак себе славить не на язиці пилюкою, а конем та шаблюкою.

Історична довідка (усно).

Шабля– різновид холодної зброї. Вона має клинок ( довжиною більше 100 см) , хрестовину (гарду) та руків’я. Клинок шаблі викривлений, з лезом на вигнутому боці та обухом на увігнутому, має вістря та хвостову частину для кріплення руків’я. Козацькі шаблі були доволі тонкі та легкі, ручку мали оздоблену, піхви прикрашені різьбою. Отримати шаблю справжній січовик міг лише двома шляхами – у спадок від батька чи діда або здобути в бою.

Порівняйте характеристику образів Наталки та Антипка (усно).

НАТАЛКА АНТИП

СміливістьХитрість

ДовірливістьПідступність

Уміння дружитиСамовпевненість

Розвинута фантазіяБезжальність

Любов до пригод Відсутність патріотизму

НаполегливістьНахабство

Патріотизм

Домашня робота.Скласти і записати сенкан до слова «Патріот». Прочитати й знати розповідати твір Антіна Лотоцького «Михайло-семиліток» за посиланням:wym-1614535978695

Українознавство

Тема: Цінності української держави: її громадяни, національні традиції, мова, територія.

Д/З. написати про традиції свого народу.

Основи здоров’я

Тема: Про туберкульоз та Віл-інфекцію.

Д/з. Опрацювати параграф 21,виконати завдання 3 на ст.120.

Переглянути відеоурок за посиланням wym-1614535947583

Нім мова

Тема: «Наша школа». Ст.143 - 145. 1.Слова/рамка/,впр.1 ст.143. 2.Опис картин. Впр.2 с .143. 3.Читання. Впр.3 ст.144. 4.Письмо. Впр.4 ст.145. Домашня робота. Впр.7 ст.145.


26.02.2021


Математика

Тема : Додавання і віднімання мішаних чисел.Опрацювати § 26

Вивчити правила ст. 169 і 170 Подивитися відеоурок wym-1614241801487

Виконати завдання 890,891, 897.

Інформатика

Тема : Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документів до друку. Друк документа.Опрацювати § 3.7

Виконати практичну роботу ст. 154.

Природознавство

Тема: Інструктаж з БЖД. Практичне заняття. Дослідженнявпливу температури на розчинення цукру й кухонної солі у воді.

Д/з.Повторити параграф 30,31. Виконати завдання 2 на ст. 111.

Фізкультура
Зарубіжна література

Тема: Розвиток мовлення (у)Складаємо фанфік «Нові пригоди Тома Сойєра та Полліанни»

Перегляд буктрейлера на книгу Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра».

Перегляд буктрейлера на книгу Е. Портер «Полліанна».

Словникова робота (запис в зошити):

· Фанфік — жанр масової літератури, створеної за мотивами художнього твору фанатом цього твору для читання іншими фанатами, який не має при цьому комерційної мети.

Фанфік може бути:

· Продовженням.

· Передісторією.

· Пародією.

· «Альтернативним всесвітом».

· Кросовером («переплетінням» кількох творів) .

Домашнє завдання: створити фанфік - продовження історії Тома Сойєра або Полліанни .


25.02.2021


Вступ до історії

Тема: Жнива скорботи, або Голодомор як геноцид українського Народу Опрацювати §16

Переглянути відео: wym-1614185867606

Укр.літ

Тема:Зірка Мензатюк.«Таємниця козацької шаблі».Історичне минуле нашого народу в житті сучасної людини і в повісті. Екзотика старовинних українських замків

  1. Ознайомитись зі змістом повісті (усно).

Зміст:

- Розділ 1, у якому з’являється Машка

- Розділ 2, у якому з’являється патріотично настроєний привид

- Розділ 3, у якому з’являється елегантний незнайомець

- Розділ 4, у якому плани несподівано міняються

- Розділ 5, у якому ніхто не з’являється, натомість Наталочка пропадає

- Розділ 6, у якому Наталочка бачить тривожні видіння на полі Берестецької битви

- Розділ 7, у якому з Антипом стається дивовижне перетворення

- Розділ 8, у якому відбувається шалена гонитва і ще шаленіший бенкет

- Розділ 9, у якому Олеський замок перетворюється на пастку

- Розділ 10, у якому з Машкою стаються небезпечні дорожньо-транспортні пригоди

- Розділ 11, у якому мандрівників підстерігають суцільні несподіванки

- Епілог

Повість "Таємниця козацької шаблі" не лише захоплює карколомним сюжетом і небезпечною, сповненою несподіванок мандрівкою найбільшими українськими замками. Ця книга передусім вчить любити свій край і його дивовижну історію, багату на героїчні вчинки та містичні події. Зірка Мензатюк, перш ніж писати, сама подалася у мандри замками й фортецями України, і так яскраво передала свої враження від подорожі у цій книзі, що після її прочитання хочеться теж вирушити на пошуки реліквій і таємниць, які залишилися нам від славних предків.

  1. Історична подорож за змістом повісті (записати у зошит).

Географічний маршрут подорожі сім’ї Руснаків: Київ → Дубно (Дубенський замок) → Тараканівський форт → Берестечко (Козацькі Могили) → Підгірці (Підгорецький замок) → Олесько (Олеський замок) → Кам’янець-Подільський (Кам’янець-Подільська фортеця) → Хотин (Хотинська фортеця)

У творі згадано сім історичних пам'яток України:

  • Підгорецький замок.
  • Дубно.
  • Тараканівський форт.
  • Олеський замок — резиденція колишніх польських королів.
  • Кам'янець-Подільська фортеця.
  • Хотинська фортеця.
  • Козацькі могили неподалік Берестечка.
  1. Переглянути відео за посиланням (історична довідка): wym-1614185904564
  1. Подивитися буктрейлери до повісті:wym-1614185931512 wym-1614185954287

Домашня робота.Опрацювати розділ 11 повісті з підручника, с.176 – 182(прочитати й знати розповідати). Написати план до повісті.

Образотворче мистецтво

Тема: Повітряна перспектива. Настрійwym-1614185976895Опрацювати ст.100-102

Завдання: зробити замальовку з натури квітки або гілочки на тлі вікна.

Нім.мова

Тема:,,Учні та вчителі" Ст.141-142.

1.Слова/рамка/виписати у словн.Впр.1(а,в)ст.141.

2.Читання і переклад.Впр.3(а)ст.141.

3.Граматика ст.218.Наказовий спосіб.

4.Письмо.Впр.4 ст.142.

Домашня робота.Впр.6 ст.142.

Трудове навчання,

Тема: «Виготовлення виробу (завершення)».

Домашнє завдання: Оздоблення виробу (лакування або фарбування).

Укр.мова

Тема:Позначення м’якості приголосних на письмі буквамиьтаі, є, ю, я.Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення)

Опрацювати§ 39, с.118 – 119(таблиці). Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1614186013723Виконати вправи 309 (усно), 312 (письмово).

Домашня робота. Вивчити правила за таблицями з § 39 на с.118 – 119. Виконати вправу 313, с. 120.


24.02.2021


Укр.мова

Тема:Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без-

Опрацювати§ 38, с. 115.Подивитися відеоурок за посиланням :wym-1614106846889

Виконати вправи 300, 303 (письмово).

Домашня робота. Вивчити правила з § 38 на с. 115. Виконати вправу 302, с. 116.

Трудове навчання,

Тема: «Виготовлення виробу»

Домашнє завдання: Продовжити виготовлення виробу.

Музичне мистецтво

Тема: Інструментальне соло

Опрацювати ст. 106-109

Прослухати:

- Н. Паганіні. Рондо зі скрипкового концерту №2wym-1614106883807

- Н. Паганіні. Соната для скрипки і гітариwym-1614106902223

- Ф. Шопен. Етюд №2 фа-мінорwym-1614106921749

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКАwym-1614106950141

Розучити норвезьку народну пісню «Чарівний смичок»

Матем

Тема : Розв'язування задач і вправ.

Повторити §25

Виконати завдання 876,877.

природознавство

Тема: Вода- розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Інструктаж з БЖД.Практичне заняття. Дослідження розчинності речовин.

Д/з. Опрацювати параграф 31, записати підсумки на ст.110, завдання 4 ст.111.


23.02.2021


фіз.вих

wym-1614070998470

фіз.вих

wym-1614071034780

Матем

Тема : Віднімання дробу від натурального числа.

Повторити § 25

Виконати завдання 865,866,867.

Нім.мова

Тема:,,Розклад уроків". Ст.139-140.

1.Слова/рамка/ виписати у словник.Впр.1 ст.139.

2.Аудіювання.Впр.3 ст.139/текст на ст.226/Stunde 67/

3.Читання.Впр.Впр.4.ст.140.

Домашня робота.Впр.5 ст.140.

Написати розклад уроків.

Зар літ

Ідеї радості життя й відкриття світу у творі

Переглянути відеопосиланняwym-1614069603890

Домашня робота

укр.мова
Тема: Розвиток мовлення.Есе (розмірковування в довільній формі) про красуй милозвучність української мови (письмово)
Ознайомтесь з особливостями й створенням есе з підручника на с. 114.
Вправа 296 (усно).
Виконайте завдання. Напишіть у зошит невелике есе(розмірковування в довільній формі) на тему«Краса ймилозвучність української мови».
Домашня робота. Повторити правила з§ 36, с. 111 – 112.


22.02.2021


Українська література
Тема:Зірка Мензатюк.«Таємниця козацької шаблі».Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне і реальне в ній.ТЛ: епічний твір
  1. Ознайомитись з життям і творчістю сучасної дитячої письменниці з підручника на с. 172 і за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=RCL_VhW_S4k
  2. Ознайомитись з повістю«Таємниця козацької шаблі»з підручника (скорочено), с. 173.
  3. Подивитися буктрейлери до повісті:
  1. Короткий огляд книги:
  1. Аудіокнига (скорочено):
  1. Ознайомитись з теоретичним матеріалом з підручника на с. 183.
  2. Записати у зошит.
Епічниминазивають художнітвори, у яких письменник в описово-розповідній формі змальовує події, людей та їхні вчинки (з гр. епос – розповідь). Для них властива оповідна манера письма. Епічні твори найчастіше пишуть прозовою мовою.
Пригодницька повість— це епічний розповідний твір, у якому зображені незвичайні або небезпечні події, що трапляються з героями.
За жанром«Таємниця козацької шаблі»– пригодницька детективна повість. Складається з 11-ти розділів та епілогу (після написаного).
Тема повісті«Таємниця козацької шаблі»: розповідь про пошуки старовинної козацької шаблі патріотично налаштованою родиною Руснаків під час подорожі історичними місцями України; опис цікавих пригод Наталочки.
Ідея повісті:утвердження значення історичної пам’яті для сучасної людини; повага до пам’яток історії та культури; формування національної свідомості, патріотичних почуттів, громадянської позиції; уславлення мужності, героїзму, винахідливості, рішучості Наталки та її друзів; засудження сил зла, жорстокості, корисливості, лжепатріотизму.
8. Усно визначити реальне й фантастичне у повісті.
Реальне: врятування давньої української реліквії – запорозької шаблі; історичні місця та історичні події; герої (родина Руснаків), знайомі та друзі Наталки (пластуни зі Львова), Миршавий і Дебелий.
Фантастичне: патріотично налаштований привид; чорти, відьми та відьмаки (як їх називали “добірне товариство”); родина Антипка (національно несвідомих чортів); чарівна машина – «Машка»;пан Щуровський (козак Щур).Домашня робота.Опрацювати розділ 7 повісті з підручника, с.173 – 175(прочитати й знати розповідати). Написати у зошит 5 – 7 прислів’їв чи приказок про козаків. Намалювати малюнок до повісті (за бажанням).
Українська мова
Тема:Основні випадки чергування у – в, і – й.Правила милозвучності
Опрацювати§ 36, с.111 – 112.
Подивитися відеоурок за посиланням:
Виконати письмово вправу 292, с. 113.
Домашня робота. Вивчити правила з§ 36, с.111 – 112. Виконати вправу 294 на с. 113.
Основи здоров’я

Тема: Спілкування з однолітками.

Д/з. Опрацювати параграф 20,розглянути ситуаційні завдання на ст.114 та відповісти в зошит письмово.

Зар літ

Художні засоби розкриття образу Полліанни

Переглянути презентаціюwym-1613912257990

Домашня робота

Прочитати епіграф уроку(цитату з роману) і підготувати твір на тему « Чи може виконання щоденних обов'язків приносити радість?»

Українознавство

Перекази про заснування Києва та інших міст Україниwym-1613912090143

Знайти і записати про історію заснування одного із міст України

Нім.мова

Тема:,,Мій розпорядок дня". Ст.137-138.

1.Слова/рамка/виписати.Впр.1 ст.137/усно/.

2.Читання і переклад.Впр.2 ст.137.

3.Граматика/таблиця/.Впр.3(а) ст.138 написати у зошит.

4.Письмо.Впр.3(в) ст.138.

Домашня робота.Впр.5 ст.138/ пис./

Виготовити макет годинника.


19.02.2021


фіз.вих

wym-1612712245749

Матем

Тема 1 : Розв'язування задач. Самостійна робота. wym-1613324196372

Тема 2 : Доповнення правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа. Опрацювати §25

Подивитися відеоурок Д/з : Виконати завдання 857,861

Інформатика

Однорівневі списки. Опрацювати § 3.4 wym-1613324230442

Зар літ

Полліанна та її друзі. Переглянути відеоwym-1613311066801

Домашня роботаДочитати повість «Полліанна»


18.02.2021


Нім.мова

Тема:,,Шільне життя.Годинник." ст.135- 136.

1.Слова/рамка ст.135/виписати у словник/

2.Читання, переклад.Впр.1,2 ст.135.

3.Письмо.Впр.3 ст.136.

Домашня робота.Впр.6 ст./пис./136.Зробити макет годинника.

укр.мова

Тема:Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків. Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′] (тренувальні вправи)

Повторитипараграф 35 (таблицю на с. 110).
Виконати вправи 286, 288.
За потреби переглянути відеоматеріал з попереднього уроку:

укр.літ

Тема: Олександр Олесь.«Микита Кожум’яка».Напружені епізоди драми-казки

Прочитати окремі епізоди драми-казки з підручника на с.159 – 170, знати їх переказувати.
Уміти дати усні відповіді на запитання 1 – 13 з підручника, с. 166; 1 – 8 зі с. 171.
Домашня робота. Скласти план драматичного твору«Микита Кожум’яка»,записати у зошит.

Трудове навчання,

Тема: «Виготовлення виробу на фанері»

Домашнє завдання: Продовжити виготовлення виробу.

.Вступ до історії

Тема: Буремні роки, або Українська революція 1917-1921 рр.Опрацювати §15 Переглянути відео:wym-1613492405224

Образотворче мистецтво

Тема: Вплив світла на колір. Малювання квітів wym-1613935957242

Опрацювати ст. 94-99.

Завдання: виконати замальовку з натури квітки у вазі чи кімнатної квітки в горщику.


17.02.2021


Матем

Тема : Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.Повторити §24

Виконати завдання 826,830,831.

укр.мова

Тема:Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків. Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]

Опрацювати параграф 35, с. 109, вивчити правила за таблицею на с. 110 або
за посиланням:
Виконати вправи 282 (письмово), 283 (усно).

Музичне мистецтво

Тема: Що таке непрограмна музика?

Опрацювати ст. 102-105

Прослухати:

- Г. Гендель . Алегро з оркестрової сюїти №1 фа-мажор «Музика на воді» wym-1613389009132

- Т. Альбіноні . Адажіо соль-мінор для органа та струнних інструментівwym-1613389030912

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА wym-1613389052966

Закріпити пісню:

- М. Назарець «Ми – козаки».wym-1613389076468

Трудове навчання

Тема: «Виготовлення виробу на фанері»

Домашнє завдання: Продовжити виготовлення виробу.


16.02.2021


укр.мова

Тема:Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків. Чергування[о] – [а],[е] – [і], [е] – [и], [е] – [о]. Літери і, и після [ж], [ч], [ш], [шч]та[г], [к], [х] у коренях слів
Опрацювати параграф 34, с. 107 (таблицю), вивчити правила на с. 109 підручника або за посиланням:
Виконати вправи 276 (усно), 275, 279 (письмово).

Українська література

Тема: Олександр Олесь.«Микита Кожум’яка».Драматичний твір на тему народної казки. Зміст твору.ТЛ: драматичний твір і його побудова
План уроку:
  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику на с.157 – 159.
  2. Записати у зошит визначення.
Драматичний твір або драма (від гр. «дія»)– це літературний рід, що зображує дійсність безпосередньо через висловлювання та дію самих персонажів. Тобто, це художній твір, у якому показано життя в дії і який написано у формі розмови дійових осіб (монологів, діалогів, тобто реплік).
Драматичні твори призначені для постановки на сцені.
Драматичний твір складається з реплік, ремарок, дій або актів. Дії поділяються на сцени, яви або картини.
Репліка – це слова однієї дійової особи у драматичному творі.
Ремарки – це додаткові авторські зауваження й пояснення у драматичному творі.
  1. Читати драму-казку«Микита Кожум’яка»з підручника на с.159 – 170або послухати аудіокнигу: wym-1613389544044
  2. Усно визначити тему й головну думку драматичного твору.
Домашня робота. Вивчити теоретичний матеріал із зошита. Прочитати й розповідати драму-казку«Микита Кожум’яка».

Матем

Тема : Урок корекції знань. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

Подивитися відеоурок wym-1613324089557

Опрацювати §24 Виконати завдання 807,808,809

фіз вих

Руханка. Віджимання.

фіз.вих

Стрибки зі скакалкою.

Нім.мова

Тема:,,Улюблене свято.Проект.Узагальнення знань."

1.Проект.Впр.1ст.132.

2.Письмо.Впр.2.ст.132. Домашня робота.Повторити слова,вирази ст.111- 132. Малюнок,,Моє улюблене свято"

Зар літ

Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя містаПереглянути відео wym-1613311005382

Домашня робота.Виписати усіх друзів Полліанни, підготувати розповідь про одного з друзів.



15.02.2021


українська мова

Тема:Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків.

Чергування [о], [е] з [і]

Опрацювати параграф 34, с. 107 (правила, таблицю), вивчити правило з таблиці до теми уроку (перше!). Подивитися відеоурок за посиланням:wym-1613389213162

Виконати вправи 273 (усно), 274 (1, 2) – письмово.

Нім.мова

Тема:,,Національне свято Німеччини" ст.130- 131.

1.Слова/рамка ст.130/повторити.

2.Читання і переклад.Впр.4 ст.131.

3.Письмо.Впр.4 ст.131.Традиції свят/розділити по країнах/.

Домашня робота.Впр.5 ст.131/пис./.

Основи здоров’я

Тема: Взаємодопомога членів родини. Д/з. Опрацювати параграф 19, виконати практичне завдання 3,4,6,7 ст.109-110.

Зар літ

Втілення сюжетів творів Е. Портер у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва. Популярність образів улюблених книг серед дітей різних країн.

Переглянути відеоwym-1613310937326

Домашня робота. Прочитати повість «Полліанна» або переглянути мультфільм

Українознавство

Київ – місто влади, столиця України. Переглянути відеоwym-1613313258553

Домашня робота.Створити презентацію «Київ – столиця України»



12.02.2021


фіз.вих

wym-1612712347393

Природознавство

Тема:Властивості грунту.Догляд за грунтом.

Д/з.Опрацювати параграф 28. Записати підсумки ст.101.Завдання 4 ст.101. Переглянути відеоурок за посиланням wym-1613138420460

Математика

Тема: Розв'язування задач на знаходження дробу від числа.

Виконати 794,795

Математика

Тема: Контрольна робота з теми "Звичайні дроби".

Виконати контрольну роботу.

Інформатика

Тема: Додавання, редагування та форматування таблиць.

Опрацювати § 3.6

wym-1612715370598

Виконати завдання 2,ст.147

Зар літ

Елеонора Портер «Полліанна» wym-1612801754549

Домашня робота

Вивчити визначення роману і його характерні ознаки


11.02.2021


Українська мова

Контрольна робота з теми «Звуки мови і звуки мовлення.Вимова голосних і приголосних звуків. Спрощення в групах приголосних»

Виконати тестові завдання за посиланням:wym-1613042834833

Домашня робота. Повторити про звуки мови і звуки мовлення.

Українська література

Тема:Розвиток мовлення.Переказ оповідей про князів Русі-України(на основі «Повісті минулих літ» у переказі В. Близнеця та з книги «Княжа Україна» Олександра Олеся)

Прочитати й уміти переказувати поетичні оповіді про князів Святослава, Володимира, Ярослава, Олега, княгиню Ольгу та ін. з «Повісті минулих літ»у переказі В. Близнеця та з книги «Княжа Україна» Олександра Олеся абоза посиланням:wym-1613042868990 wym-1613042899824

Подивитися буктрейлер до книги «Княжа Україна» Олександра Олеся:wym-1613042922984

Домашня робота. Прочитати драму-казку Олександра Олеся «Микита Кожум`яка» (підручник, с.159), або послухати аудіокнигу wym-1613042954582

П орівняти з мультфільмом:wym-1613042976316

Нім.мова-

Тема:,,Національні свята України". Ст130.
1.Слова/рамка ст.130/виписати у словник.
2.Читання і переклад впр.1,2 ст.130.
3.Опис малюнка впр.3 ст.130/усно/.
Домашня робота.Впр.3 ст.130/пис./

Труд. навч

Тема: Виготовлення виробу.

Д/з: Виготовлення виробу(продовження).

Образотворче мистецтво

Тема: Колорит

Опрацювати ст. 86-94.

Завдання: намалювати композицію – спогад у теплому або холодному колориті.

Вступ до історії

Тема: Чим уславилися князі Київської Русі

Опрацювати §14 (с.99-105)

Переглянути відео wym-1612963961153


10.02.2021


Природознавство

Тема:Грунт, його значення.Утворення грунту.

Д/з.Опрацювати параграф 27,записати підсумки ст.98, таблиця на ст 98 замалювати в зошит(складові грунту).

Укр. мова

Тема: Узагальнення вивченого з теми «Звуки мови і звуки мовлення.Вимова голосних і приголосних звуків»
  1. Повторити вивчену тему, параграфи31 – 33, с. 96 – 104.
  2. Виконати письмові завдання.
Завдання 1. Запишіть слова, ставлячи на місці крапок буквиеабои.
М..реж..во, б..зкрайній, мар..во, кл..котіти, бр..ніти, тр..вожний, м..жа, галяв..на, пр..шити, м..дальйон, пр..мудрість, м..лодія, дал..чінь, завм..рати, пл…кати.
Завдання 2. Запишіть слова, обираючи з дужок відповідну букву. Поряд запишіть перевірне слово (де це можливо). Підкресліть приголосні, що уподібнюються.
Бері(з, с)ка, хо(д, т)ьба, моло(д, т)ьба, голу(б, п), бе(з, с)печний, ні(ж, ш)ка, ри(б, п)ка, ді(ж, ш)ка, бере(г, х)ти, сте(ж, ш)ка, ле(г, х)ко, про(с, з)ьба.
Завдання 3. Утворіть від поданих слів прикметники, запишіть. Поміркуйте, у яких словах відбувається спрощення в групах приголосних на письмі.
Зразок: щастя – щасливий.
Тиждень, область, совість, перехрестя, шість, радість, піст, жалість, честь, захист, проїзд, зап`ястя, форпост, заздрість, швидкість.
Домашня робота. Повторити вивчену тему (параграфи31 – 33, с. 96 – 104),підготуватись до контрольної роботи.

Математика

Тема: Розв'язування задач. Самостійна робота.

Виконати самостійну роботу.

Труд. навч (2 уроки)

Тема: Виготовлення виробу.

Д/з: Виготовлення виробу(продовження).

Музичне мистецтво

Тема: Чи є сюжет у музиці?

Опрацювати ст. 98-101.

Прослухати:

- О. Бородін. Симфонія №2 «Богатирська»;wym-1612944678375

- Л. Бетховен. Симфонія №3 «Героїчна» wym-1612944709832

ТАНЦЮВАЛЬНА ХВИЛИНКА wym-1612944737671

Розучити пісню:

- М. Назарець «Ми – козаки». wym-1612944764959


09.02.2021


Українська мова

Тема: Спрощення в групах приголосних

Завдання 1(усно). Опрацювати п. 33, с.104, вивчити правила, запам`ятати винятки.

Завдання 2(письмово). Накреслити у зошит таблицю з правил (спрощення і приклади), с.104.

Завдання 3(письмово). Виконати вправи 264 (І, ІІ завдання), 267, с.105, 106.

Домашня робота. Вивчити правила з п. 33, с.104. Виконати вправу 270, с. 106.

Математика

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Виконати 791,792

Нім.мова-

Тема:,,Великдень." Ст.127-129.

1.лова/рамка ст.127/ виписати у словник/

2.Читання і переклад впр.1,2,3 ст.127.

3.Письмо-впр.4(в)ст.129/пис./

4.Домашня робота.Впр.5 ст.129/пис./


фіз.вих

wym-1612712407900

фіз.вих

wym-1612712469511

Зар літ

Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність)

Літературна вікторина

1. Що Том робив у коморі?

2. За яку провину вчитель через весь клас Тома за вухо?

3. Чому Том і Гек опинилися на цвинтарі?

4. Хто розповів тітці Поллі про те, що Том купався?

5. Ким вирішили стати друзі, тікаючи на безлюдний острів?

6. Де Гекльберрі Фін ночував у негоду?

7. Що означали постріли з гармати на пароплаві?

8. На чому Том написав записку тітонці Поллі?

9. Коли хлопці вирішили повернутися додому після втечі на острів?

10. Яке випробування чекало хлопців наостанок на безлюдному острові?

11. Хто врятував Мефа Поттера від шибаниці?

12. Коли Том і Беккі змогли повернутися із печери


08.02.2021


Українська мова

Тема:Уподібнення приголосних звуків (тренувальні вправи)

Завдання 1. Запишіть правильно слова, вставляючи відповідні букви.Усно перевірте написане за допомогою правил, вивчених з параграфа 32, с.100 – 103.

Сму(ш, ж)ка, сте(ш, ж)ка, ка(з, с)очка, кі(г, х)ті, ні(г, х)оть, ле(г, х)ко, во(г, х)кий, бе(з, с)страшний, боро(т, д)ьба, приво(к, г)зальний, ву(д, т)ка,пирі(г, х),(з, с)шити, при(з, с)ьба, голу(б, п)ка.

Завдання 2. Складіть і запишіть речення зі словамипросьба, футбол, сережка, прудко, слизько.Підкресліть звуки, що уподібнюються.

Домашня робота. Повторити правила з п. 32, с.100 – 103.

Українська література

Тема:Олександр Олесь. «Ярослав Мудрий» (із книги «Княжа Україна»). Поетична оповідь про князів Русі-України, їхню мудрість, благородство, хоробрість, любов до рідної землі

1. Прочитати поетичну оповідь з підручника на с.154-155.

2. Уміти усно відповісти на питання 1 – 8 з підручника, с.155-156.

3. «Знайомство з князем»: wym-1612801814408

4. Написати у зошит риси характеру князя, його вчинки (за текстом оповіді).

Домашня робота.Написати у зошит листа князю Ярославу Мудрому від імені правителя однієї з європейських держав. Описати враження від розквіту Русі-України за князювання Ярослава та запропонувати дружбу між державами. За бажанням оформити листа у вигляді старовинної грамоти.

Основи здоров’я

Тема:Спілкування з дорослими.

Д/з.Опрацювати параграф 18.Виконати ситуаційні завдання на ст.104.

Нім.мова-

Тема:,,Жіночий день і День матері". Ст.125-126.

1.Слова/рамка ст.125/ виписати у словник.

2.Читання і переклад впр.1,2 ст.125.

3.Письмо- впр.5.ст.126.

Домашня робота.Впр.6 ст.126/пис./

Зар літ

Ставлення автора до своїх героїв

Письмова робота (літературний диктант).

1. Що було «втіхою душі» тітки Поллі і призначало­ся лише для «вигляду»?

2. Якою ниткою тітка Поллі зашила комір Тому?

3. «Хто попускає дитині, той псує її» — звідки тітка Поллі взяла цей вислів?

4. Хто не зміг встояти перед спокусою побачити болячку на нозі Тома?

5. За що тітка Поллі побила Тома даремно?

6. За допомогою чого «листувався» Том з Беккі Тетчер?

7. «Я, коли виросту, буду ...»,(?) — говорить Том Беккі. Згадайте слово.

8. Після сварки з дівчинкою Том вирішив: «Ні, він піде в ...(?) й повернеться через багато років, укритий ранами й славою». Згадайте слово.

Домашня робота Написати листа Тому або Геку.

Українознавство

Влада у прадавніх вірувань українців

Бліц опитування.

1. Засновником головного міста України був …?

2. Він мав … братів і сестру … .

3. Кий був … князь.

« Влада» - здатність досягати результату, поставленої мети.

« Влада» - інструмент ладування (творення).

«Влада» - е здатність і можливість здійснювати свою волю, впливати на діяльність, поведінку людей за допомогою різного роду засобів – волі, авторитету, переконання, права, примусу.

Домашнє завдання. Ознайомитися з історією заснування міста Києва.




/Files/images/28.gif

Кiлькiсть переглядiв: 711

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.