Вчитель математики та інформатики

Фекете Оксана Юріївна

/Files/images/46.png Наталія Май Школа

День безпечного інтернету 2019

/Files/images/20190131_125403.jpg

/Files/images/20190131_104338.jpg

Кенгуру 2018

/Files/images/IMG_20180315_155749.jpg

/Files/images/20180315_094246.jpg

/Files/images/20180315_094545.jpg

/Files/images/20180315_094231.jpg

/Files/images/20180315_094500.jpg

/Files/images/20180315_094500.jpg

/Files/images/20180315_094545.jpg

Семінар вчителів математики

Я знаю: учителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям

Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому постійно тримаю руку на пульсі сучасності. Звичайно, це нелегко.

Але так важливо!

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!

Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...

Візьми усмішку

І подаруй її тому,

Хто так її потребує.

Візьми доброту

І яви її тому, хто сам

Не вміє віддавати.

Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її. Візьми любов
і неси її всьому світові.

Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи" навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.

Котрийрік навчаю дітейта щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. Працюючи за системою розвивального навчання, прагну не робити поділу між дітьми на сильних і слабих, а вчу їх цінувати свою працю та намагатися виконувати її якнайкраще.

Користуючись сучасними технологіями, надаю можливість кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання навколишнього світу. Школярі навчаються в атмосфері взаємоповаги, любові, добра. Живемо однією великою родиною.
Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал, створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.
Завданням кожного з нас є зробити процес навчання захоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Процес навчання — це не автоматичне «вкладання» навчального мате­ріалу в голову учня. Цей процес потребує напруженої розумової праці, власної активності дитини в ньому. Пояснення і демонстрація самі по собі ніколи не дають справжніх стійких знань. Цього можна досягти лише за допомогою інтерактивного навчання.

Тому проблемним питанням, над яким я працюю, є: «Використання інтерактивних технологій на уроках математики як ефективного засобу розвитку життєвих компетенцій школяра».

Завдяки ефекту новизни та оригінальності інтерактивних методів при правильній їх організації зростає цікавість до процесу навчання.

/Files/images/13.jpg

/Files/images/DSCN0471.jpg/Files/images/IMG_0121.JPG

/Files/images/SDC13576.JPG

/Files/images/SDC13577.JPG

/Files/images/SDC14063.JPG

/Files/images/getImageк.jpeg

/Files/images/ром.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 501

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.