Одним з пріоритетних напрямів патріотичного виховання молоді є краєзнавство, яке грунтується на принципах гуманізації, демократизації, системності, науковості й культуровідповідності.

Сучасний інтерес суспільства до проблем краєзнавства сприяє усвідомленню того, що любов до Батьківщини, почуття патріотизму, відповідальності за її долю формуються з дитинства. Освіта дітей завжди починається з ознайомлення з найближчим навколишнім світом і людьми, які живуть поряд. Саме цю роль виконує краєзнавство.

За умов розвитку масового краєзнавчого руху в Україні, відродження краєзнавства як галузі наукової та практичної діяльності, розширення його видів і форм, зростання інтересу до цієї сфери, а також ускладнення краєзнавчих інформаційних потреб українського суспільства бібліотечне краєзнавство стає одним із пріоритетних напрямів бібліотечної науки, практики, управління й освіти. Для України ця сфера бібліотечної діяльності характеризується національними особливостями процесу розбудови держави, є основою краєзнавчої україніки.

Протягом жовтня в Дунковицькій ЗОШ І-ІІ ст. було проведено місячник шкільних бібліотек під гаслом « Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності».

Шкільним бібліотекарем Попович В.М. було складений план до місячника шкільних бібліотек. Протягом місяця були проведені такі заходи:

v Віткриття Всеукраїнського місячника шкільної бібліотеки під гаслом «Краєзнавство в шкільній бібліотеці: нові традиції та цінності»

v Книжкова виставка «Немає кращої землі, ніж та, що зветься рідним краєм»

v День краєзнавчої літератури
v Краєзнавча екологічна година «В шкільному саду»

v Інтелектуальна гра «Відкрий для себе Україну»

v Конкурс малюнків «Рідний край- гордість моя». «Краєвиди рідного Закарпаття»
v Рейд-перевірка стану збереження шкільних підручників 1-5 кл., 6-9 кл

v Флешмоб: «Школа з книгою», «Я і краєзнавча книга»

v Екскурсія до шкільної бібліотеки учнів 2 класу

v Відео ролик « Письменники Закарпаття»

v Екскурсія до шкільного музею.

Краєзнавча робота вчить дітей відчувати напружений трудовий ритм країни, розуміти та правильно оцінювати факти і явища повсякденного життя. Краєзнавство слід розглядати як багатогранну діяльність – освітньо-пізнавальну, пошуково-дослідну, суспільно корисну.

/Files/images/muzey/20211028_195428.jpg

/Files/images/muzey/IMG_20211028_225425_546.jpg

/Files/images/muzey/20211020_115711.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 104

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.